آخرین اخبار
آشنایی با ناشران برتر در کلام فردین احمدی
دکتر فردین احمدی نویسنده و پژوهشگر و کارشناس حوزه چاپ و نشر در گفتگو با دریاکنار بیان کرد

معرفی بهترین انتشارات ایران 

 

دکتر فردین احمدی نویسنده و پژوهشگر و کارشناس حوزه چاپ و نشر در گفتگو با ما بیان کرد:

 

انتشارات حوزه مشق

 

انتشارات بین اللملی حوزه مشق در سال ۱۴۰۱ بهترین انتشارات ایران با مدیریت جوانترین ناشر ایران شد.

 

این انتشارات با سالها تجربه در صنعت چاپ و نشر کتاب ، دارای تیمی حرفه‌ای از ویراستاران، صفحه آرایان و طراحان گرافیک بوده که از ابتدای مراحل آماده سازی کتاب تا چاپ کتاب در کنار نویسندگان و مولفان می‌باشد و درصدد دست یافتن به رتبه‌ی بهترین انتشارات خصوصی ایران برای همیشه است. از نقاط قوت نشر حوزه مشق این است که زمینه کاری خود را محدود نکرده و چاپ کتاب را با موضوعات مختلف از جمله چاپ کتاب شعر،داستان،دلنوشته،رمان،زندگینامه،سفرنامه،فیلمنامه،نمایشنامه،خاطره نویسی،کتاب کودک،کتاب ترجمه،تبدیل جزوات اساتید و معلمان به کتاب، تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب، تبدیل رساله دکتری به کتاب،مشاوره و نگارش پایان نامه و رساله دکتری و...انجام می‌دهد. انتشارات حوزه مشق فقط در ۳ سال اخیر مفتخر به چاپ بیش از ۷۵۰ هزار جلد کتاب و همکاری با بیش از چند هزار مولف از سراسر نقاط دنیا بوده است.علاقه مندان جهت مشاوره رایگان برای چاپ کتاب به شماره های 09393353009 و 09191570936 پیام بدهند.

 

 

 

انتشارات نگاه 

 

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به کتاب خواندن علاقه بسیاری دارید ، بدون شک نام نشر نگاه به گوشتان خورده است، انتشارات و نشر نگاه بیشتر در زمینه نشر کتاب داستان، رمان، نقد و نظریه، تاریخ، هنر، زندگینامه‌های بزرگان و مفاخر ادبی فعالیت دارد. نشر نگاه توانسته تاکنون آثار بزرگان بسیاری از جمله سیمین بهبهانی، مرتضی راوندی، نیما یوشیج، شهریار، حسین منزوی، عماد خراسانی، یدالله رویایی، نصرت رحمانی، بزرگ علوی، محمد علی افغانی، رضا براهنی، غلامحسین ساعدی و بزرگانی دیگر از دنیای ادبیات را چاپ و نشر بدهد.

 

 

 

انتشارات چشمه

 

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به کتاب خواندن علاقه بسیاری دارید ، بدون شک نام نشر نگاه به گوشتان خورده است ، انتشارات و نشر نگاه بیشتر در زمینه نشر کتاب به‌خصوص در زمینه شعر، ترانه، داستان، رمان، نقد و نظریه، تاریخ، هنر، زندگینامه‌های بزرگان و مفاخر ادبی فعالیت دارد. نشر نگاه توانسته تاکنون آثار بزرگان بسیاری از جمله سیمین بهبهانی، مرتضی راوندی، نیما یوشیج، شهریار، حسین منزوی، عماد خراسانی، یدالله رویایی، نصرت رحمانی، بزرگ علوی، محمد علی افغانی، رضا براهنی، غلامحسین ساعدی و بزرگانی دیگر از دنیای ادبیات را چاپ و نشر بدهد.

 

 

نشر ثالث

انتشارات ثالث در سال ۱۳۷۵ هجری شمسی فعالیت رسمی خود را به عنوان ناشر کتاب آغاز کرد و در این ۲۳ سال فعالیت خود توانسته تبدیل به یکی از بهترین انتشارات ایران بشود. نشر ثالث در حوزه‌های مختلف ادبیات،‌ دین، تاریخ، فلسفه، علوم اجتماعی، روان شناسی و هنر آثار ارزنده و مهمی را به چاپ رسانده و تاکنون موفق به چاپ بیش از هزار و نهصد عنوان شده است.

 

انتشارات ثالث در عرصه ملی و بین‌المللی نقش پر رنگی را ایفا می‌کند. این انتشارات در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب در کشورهای اروپایی و آسیایی تا جای امکان حضور پیدا می‌کند. انتشارات ثالث تلاش خود را بر این نهاده تا حق کپی رایت کتاب‌های نویسندگان مطرح از کشورهای مختلف را خریداری نماید تا شاید به فرهنگ‌سازی بیشتر در این عرصه کمک شایانی کرده باشد.

 

 

نشر نیماژ

 

انتشارات نیماژ با اینکه کار خود را از سال ۱۳۹۲ شروع کرده اما در همین مدت کوتاه توانسته محبوبیت زیادی در بین موسسات نشر و انتشار کتاب پیدا کند ، طوری که در لیست ما به‌عنوان یکی از بهترین انتشارات ایران قرار گرفته است،‌ انتشارات نیماژ به‌صورت تخصصی فعالیت خود را در زمینه شعر آغاز کرد، اما پس از یک سال عرصه فعالیت این انتشارات گسترش یافت و به چاپ آثار داستانی نویسندگان معاصر ایرانی و خارجی نیز توجه ویژه از خود نشان داد.

 

 

 

انتشارات امیرکبیر 

 

انتشارات امیرکبیر یکی از موسسات انتشارات خصوصی در کشور می‌باشد که چند دهه در ایران به چاپ و انتشار کتاب مشغول است. انتشارات امیرکبیر قبل از انقلاب نیز سابقه فعالیت و چاپ کتاب را دارد؛ انتشارات امیر کبیر به همراه دیگر موسسه‌های زیر مجموعه خود بیش از دو هزار و هشتصد عنوان کتاب به چاپ رسانده بود که متاسفانه پس از واگذاری انتشارات به مدت بیش از یک دهه هیچ کتاب و حتی عناوین قبلی نیز تجدید چاپ نمی‌شد که در نهایت این رویه با تغییر مدیریت دستخوش تغییر شد و انتشارات جان تازه گرفت و هم اکنون نیز یکی از بهترین انتشارات ایران می‌باشد.

 

نشر ققنوس

 

انتشارات معروف نشر ققنوس یکی از قدیمی‌ترین و بهترین انتشارات ایران است که از سال‌های اول انقلاب کار چاپ کتاب را انجام می‌داده است. در سال ۱۳۵۶،‌ کتاب فروشی امیر به انتشارات ققنوس تبدیل شد و پس از خرید یک فروشگاه دو طبقه بزرگ به‌طور جد وارد عرصه چاپ کتاب در حوزه‌های مختلف شد. توراندخت اثر برتولت برشت، منظومه خاک اثر محمدعلی سپانلو و شازده احتجاب اثر هوشنگ گلشیری از نخستین کتاب‌هایی است که در انتشارات ققنوس به چاپ رسیده است.

 

نشر ققنوس بیش از هزار و هشتصد عنوان در زمینه‌های مختلفی چون ادبیات معاصر و کلاسیک، ادبیات جهان، ایران‌ شناسی، فلسفه، تاریخ، پژوهش‌های فرهنگی، رمان و داستان، جامعه‌ شناسی، حقوق، روان‌ شناسی، پزشکی و درمان طبیعی تاکنون منتشر کرده است.

 

 

انتشارات سوره مهر

 

انتشارات سوره مهر یکی از انتشارات بزرگ و به نام در زمینه توسعه فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی است که با سیاست‌گذاری درست و به کمک یک گروه متخصص در زمینه نوآوری در تولید و بهبود روندهای بازار نشر و نیز کارشناسان خبره تولید محتوا توانسته است در عین تاکید بر ارزش‌های فرهنگی به اهداف خود تحقق بخشیده و نام خود را به‌عنوان یک ناشر بزرگ به ثبت برساند.

انتشارات سوره مهر به‌عنوان یکی از بهترین انتشارت ایران ، رسالت اصلی خود در جهت ترویج اخلاق اسلامی و تبدیل شدن به ناشر نخست کشور در زمینه اندیشه و هنر انقلابی اسلامی به انجام رسانده است و در حال حاضر،‌ توجه خود را بر روی گسترش روابط و تثبیت جایگاه خود در عرصه بین‌المللی و جهانی معطوف ساخته است.

 

انتشارات شاپرک

 

انتشارات شاپرک با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین دارا بودن سابقه‌ای بیش از ۱۴ سال در صنعت چاپ و داشتن کادر مجرب و متعهد و داشتن امکاناتی مدرن جهت چاپ کتاب و تبدیل پایان‌نامه به کتاب ، استخراج کتاب از پایان‌نامه ، دریافت مجوز چاپ کتاب ، چاپ کتاب با دستگاه ریسو ، چاپ کتاب با دستگاه‌های دیجیتال ، چاپ کاتالوگ ، بروشور و مجلات درون سازمانی چاپ کتاب شعر و رمان ، چاپ سیاه و سفید و رنگی دیجیتال ، چاپ حرفه‌ای کاتالوگ در ابعاد و انواع مختلف ، چاپ کاتالوگ با رنگ‌های اختصاصی و متالیک ، چاپ انواع پوستر و بروشور و طراحی شروع به فعالیت کرده است و تبدیل به یکی از انتشارات مطرح در کشور شده است.

 

 

انتشارات سنا

 

انتشارات سنا، پس از گذشت حدود نیم قرن، با بهره‌مندی از چندین کارگاه بزرگ شامل دستگاه‌های لیتوگرافی، چاپخانه افست، خط تولید دیجیتال و صحافی، تنها ناشر دارنده‌ی تمامی دستگاه‌های مورد نیاز یک انتشارات است و همین امر باعث گردیده است که انتشارات سنا به‌راحتی بتواند هزینه‌های خود را تا حد زیادی کاهش داده و علاوه بر اینکه تخفیف‌ها و تسهیلات فراوانی را به نویسندگان خود اختصاص دهد، بلکه سود تمام شده‌ی انتشارات را نیز افزایش دهد و در جایگاهی قرار بگیرد که یکی از بهترین انتشارات ایران خوانده شود.

 

 

 

 

 

شناسه خبر : 10647
تاریخ : 1402/6/6 14:04:37
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ep8ZeR
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #فردین احمدی #ناشران برتر #بازارکتاب ايران #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.