گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
آغاز آزادسازی ۲ هکتار از ساحل در حریم ۶۰متری دریا و کلنگ زنی ساحل سازی تفریحی در استان بوشهر
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از آزادسازی ۲ هکتار از ساحل در حریم ۶۰متری دریا در سطح بوشهر و آغاز کلنگ زنی ساحل سازی تفریحی در این منطقه جهت استفاده عموم شهروندان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

مهر انگیز در مراسم کلنگ زنی و آغاز ساحل سازی به نفع مردم در منطقه آزاد شده حریم ۶۰ متری دریا گفت : با توجه به دستورات رئیس جمهور و ریاست قوه قضاییه در خصوص آزاد سازی سواحل و حریم ۶۰ متری دریا و ابلاغ به کلیه حوزه های قضایی استان تاکنون همه مواردی که در حریم سواحل قرار داشتند آزاد سازی شده و در این راستا به هر سازمانی که این حریم را تصرف نموده بود اعلام شد تا اقدامات لازم صورت گیرد که خوشبختانه در کلیه حوزه های استان همکاری های لازم صورت گرفت و آزاد سازی ها انجام شد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه در مراسم جداره سازی دهکده گردشگری حضور یافت و گفت : ایرادی که در این منطقه وارد است و به عنوان یک آسیب تلقی می‌شود ،لایروبی نکردن آن در ۴۰ سال گذشته است که محیط زیست و اداره کل بنادر و کشتیرانی باید به وظیفه قانونی خود در این خصوص عمل کنند و در صورتی که به وظیفه قانونی خود عمل نکنند و حادثه‌ای رخ بدهد به عنوان ترک فعل محسوب می شود و برخورد قانونی صورت می گیرد.

شناسه خبر : 5744
تاریخ : 1401/11/23 18:59:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/56aC7l
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #آزاد سازی #کلنگ زنی #ساحل #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.