گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
آغاز اجرای قانون مراقبت موقت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست بهزیستی توسط خانواده های متقاضی
رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر از آغاز اجرای قانون مراقبت موقت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست توسط خانواده ها با هماهنگی دادگستری خبر داد.

به گزارش دریاکنار، رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر بیان داشت : با هدف حضور کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در خانواده به صورت مهمان، تا تعیین تکلیف آنان برای بازگشت به خانواده زیستی یا فرزندخواندگی، بهزیستی استان آماده اجرای قانون مراقبت موقت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست توسط خانواده های متقاضی می باشد.

محمودی ادامه داد: بر اساس قانون مراقبت موقت، زوجین و دختران بالای 30 سال واجد شرایط، می توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی شهرستان ها، متقاضی مراقبت موقت از کودکان نوزاد تا 18 سال ساکن مراکز شبانه روزی شوند که پس از بررسی وضعیت متقاضی و درصورت داشتن شرایط و طی مراحل قانونی توسط بهزیستی، کودک تحویل خانواده می شود و تا زمان تعیین تکلیف به صورت بازگشت به خانواده زیستی خودش یا نزد خویشاوندان یا فرزندخواندگی، به صورت مهمان در خانواده میزبان مراقبت می شود.

 

منیع: واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر

شناسه خبر : 12578
تاریخ : 1402/9/5 07:21:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mjSGxq
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #سرپرست بهزیستی #قانون #مراقبت #کودکان #نوجوانان #بی سرپرست #بد سرپرست #بهزیستی #خانواده های متقاضی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.