آخرین اخبار
آغاز رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ " ایران، چین و روسیه"
رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ با حضور ایران، چین و روسیه و ناظرانی از کشور‌های قزاقستان و پاکستان در شمال اقیانوس هند آغاز شد

آغاز رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ " ایران، چین و روسیه"

 

رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ با حضور ایران، چین و روسیه و ناظرانی از کشور‌های قزاقستان و پاکستان در شمال اقیانوس هند از امشب آغاز می‌شود. سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳: در این رزمایش علاوه بر یگان‌های سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یگان‌های شناوری کشور‌های چین و روسیه نیز حضور خواهند داشت.

 

رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ با شعار «با هم برای برقراری صلح و امنیت» و در منطقه‌ای به وسعت ۱۷ هزار کیلومتر مربع، با پیام صلح و دوستی برگزار می‌شود. از اهداف این رزمایش می‌توان به تقویت امنیت تجارت دریایی بین المللی، مقابله با دزدی دریایی و تروریسم دریایی، اقدامات بشردوستانه، تبادل اطلاعات در حوزه امداد و نجات دریایی و تبادل تجربیات عملیاتی و تاکتیکی اشاره کرد.

 

 

شناسه خبر : 6299
تاریخ : 1401/12/26 13:03:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/nxIkjA
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #رزمایش مشترک نیروی دریایی #رزمایش مرکب ۲۰۲۳ #نیروی دریایی چین #نیروی دریایی روسیه #نیروی دریایی ارتش ایران #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.