آخرین اخبار
آغاز لایروبی ۳۰۰ دستگاه پل بزرگ و کوچک حوزه راه‌های استان بوشهر
رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر از آغاز پاکسازی و لایروبی پل بزرگ و کوچک حوزه راههای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) علیرضا شاه حسینی رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر از آغاز پاکسازی و لایروبی پل بزرگ و کوچک حوزه راههای استان خبر داد و با اشاره به برخورداری استان از بیش از ۹ هزار و ۵۵۰ دستگاه آبرو و پل در محورهای استان افزود: امسال نیز نیروهای پر تلاش راهداری پاکسازی و لایروبی ۳۰۰ دستگاه پل بزرگ و کوچک با بیش از ۱۴۰۰ دهانه نموده اند تا مشکلی هنگام بارندگی برای عبور و مرور جاده ای رخ ندهد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۹۰ دستگاه پل در استان لایروبی شده، اضافه کرد: پل ها و آبروها سازه های ارزشمند بوده و جزء سرمایه های ملی می باشند و پاکسازی بموقع و تخلیه مصالح باقیمانده در این پل‌ها می تواند به طرز چشمگیری از بروز خسارات و از بین رفتن ابنیه فنی و بستر راه جلوگیری کند.

رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای بوشهر خاطرنشان کرد: جهت صرفه جویی و انجام کار بیشتر احجامی که قابلیت برداشت توسط ماشین آلات را دارد توسط دستگاههای ادارات تابعه انجام خواهد شد.

شناسه خبر : 9315
تاریخ : 1402/4/14 15:24:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/uVVhwl
نویسنده خبر :
X

🔶زهرا محمودی

🔹روزنامه نگار

🔹کارشناس زبان و ادبیات عرب از دانشگاه خلیج فارس

برچسب ها #راه #حمل و نقل #حوزه #بوشهر #نشریه دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.