به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، کاظم صالحی در نشست بررسی وضعیت تعرفه در بنادر استان با حضور سرایی مدیرکل لجستیک، ترانزیت و توافقنامههای سازمان و شکیبی نسب مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و اظهار کرد: طرح یاد شده اکنون در مرحله شناخت است تا از این طریق نقطه نظرات مشتریان، صاحبان کالا، شرکت های کشتیرانی دریافت شود.
وی بیان کرد: نخستین دور پیمایش ویژه بروزرسانی و اصلاح ساختار تعرفه های خدمات بندری و دریایی در استان بوشهر و با حضور در استان بنادر بوشهر، عسلویه و خارگ انجام شده است.
رئیس اداره تعرفه سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: در نشست با جامعه هدف تعرفه خدمات بندری و دریایی نتایج بسیار ارزشمند و مهمی حاصل شد و پیشنهادت دریافت شده در پروسه مطالعه مورد استفاده قرار می گیرد.
صالحی ادامه داد: تعرفه از لحاظ کارکردی به طور صرف جنبه مالی ندارد چراکه تعرفه ابزاری است که بحث های اقتصادی، سیاست گذاری و مدیریتی را در بر می گیرد.
وی گفت: در این فرایند باید رضایتمندی مشتریان و همچنین مسائل اجتماعی و کلان اقتصادی کشور لحاظ شود و همچنین حوزه خدمات سازمان بنادر و دریانوردی در ارتباط با شرکت های خصوصی طرف قرارداد مورد توجه جدی قرار گیرد.
صالحی اضافه کرد: تعرفه از منظر سیاست گذاری مقوله ای چند وجهی است و تلاش داریم در خروجی مطالعات، تضاد منافع بین ذینفعان به شکل بهینه به یک نقطه تعادلی و مطلوب برسد.
نظرات
0