آخرین اخبار
آغاز پرداخت وام مسکن ۲۰۰ میلیونی برای فرزند سوم
معاون اعتبارات بانک مرکزی جزئیات نحوه ثبت نام در سامانه جدید تسهیلات فرزندآوری و وام مسکن ۲۰۰ میلیونی برای فرزند سوم را تشریح کرد.

صحابی معاون اعتبارات بانک مرکزی گفت: متقاضیان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری با ورود به سامانه بانک مرکزی می توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند. با توجه به آغاز به کار محدود این سامانه در ۳۱ فروردین سال جاری، امروز بانک مرکزی با تکمیل آن از سامانه تسهیلات فرزندآوری رونمایی کرد.

صحابی در خصوص مدت زمان ثبت نام تا تعیین شعبه برای متقاضیان این تسهیلات تصریح کرد: متقاضیان باید وارد سامانه بانک مرکزی به آدرس «http://ve.cbi.ir» شوند و آنجا ثبت نام شان را انجام دهند، وقتی ثبت نام کردند، بانک و شعبه شان را انتخاب می‌کنند و به صورت فوری یک کد رهگیری را از طریق پیامک از بانک مرکزی دریافت می‌کنند. از آن روزی که تعیین شعبه شان تأیید شد از طریق بانک ۱۲ روز فرصت دارند به بانک مراجعه کنند و در شعبه پذیرش شوند، از آن تاریخ ۴۵ روز فرصت دارند که تکمیل مدارک کنند؛ اگر ضمانتی و یا مدارک سکونتی لازم است ارائه کنند، ۴۵ روز فرصت دارند پرونده شان را تکمیل کنند و بعد از آن تاریخ هم ۱۰ روز بانک فرصت دارد تسهیلات را به حساب متقاضی واریز کند.
وی گفت: در صورت تکمیل بودن مدارک، حداکثر وام ۴۵ روزه پرداخت می شود و کسی که زودتر پرونده اش را تکمیل کند، تسهیلات را زودتر دریافت می‌کند.

نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن فرزند سوم

بر اساس اعلام بانک مرکزی، مراحل و نحوه ثبت نام وام مسکن فرزند سوم، برای وام ودیعه، با مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک های شش گانه، شامل بانک مسکن، کشاورزی، توسعه تعاون، صادرات، تجارت و پست بانک بوده و دریافت این تسهیلات، نیازمند ثبت نام در هیچ سامانه ای نمی باشد.

 

شناسه خبر : 2991
تاریخ : 1401/6/3 07:40:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Zvhf86
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پرداخت وام مسکن #فرزند سوم #تسهیلات فرزندآوری #معاون اعتبارات بانک مرکزی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

4
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • احمد نجفی نیا
    1 سال قبل

    من دخترم فرزند چهارم است ۴/۱/۱۴۰۱دنیاامده ایاشامل میشم

  • صغری اخشی
    1 سال قبل

    درخواست وام 200میلیونی دارم

  • مامان گل مینا
    1 سال قبل

    پس کی؟؟؟///

  • الناز‌یوسفی
    1 سال قبل

    سلام ‌وعرض‌ادب من‌که‌مراجعه ‌کردم‌بانک‌های که‌اعلام شده‌گفتن دروغ