گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
آیا استاندارِ 63 ساله بوشهر، بایستی به افتخار بازنشستگی نائل آیند؟
پس از آنکه دریاکنار مطلبی انتقادی تحت عنوان "تبعات استفاده از یک فردِ بازنشسته در جایگاه مدیرکلی آموزش و پرورش" منتشر نمود و در قالبِ یک افکارسنجی، مخاطبین این مجموعه خبری، دلیل این مهم را با 69 درصد آرا "ضعف قانونِِ منع بکارگیری بازنشستگان" عنوان نمودند، در اذهان سوال جدیدی پدید آمد که آیا استاندارِ 63 ساله بوشهر هم، بایستی به افتخار بازنشستگی نائل آیند؟

پاسخی که برای آن آمده است بدین مضمون استوار است:

به اطلاع می رساند جناب آقای احمد محمدی زاده از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که برای تصدی سمت استاندار بوشهر از سپاه به وزارت کشور مامور گردیده اند. شایان ذکر است قانون حاکم بر مجموعه سپاه خاص همان مجموعه بوده و مانند سایر دستگاه های اجرایی که بر آنها قانون مدیریت خدمات کشوری حاکم است نمی باشد. به همین جهت به لحاظ مقررات بازنشستگی نیز از قانون استخدامی سپاه تبعیت خواهند نمود. فلذا تا زمانی که شورای فرماندهی سپاه پاسداران تایید نماید ایشان برای ادامه خدمت منعی نخواهد داشت.
 

به قلم:

مهندس محمدحسین سلطانی نژاد

(کارشناس مهندسی برق)

شناسه خبر : 6924
تاریخ : 1402/1/22 08:27:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/w0U2KW
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #استاندار #بازنشستگی #افکارسنجی

نظرات

2
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • سلمان صفایی.
    1 سال قبل

    انشالله اقای استاندار. هستند و با تمام قدرت مردم داری هستند. خداقوت بهشون خیر بدهد.

  • سید عبدالعزیز بلادی
    1 سال قبل

    سلام لطفا با عنایت به رسالت مقدس خبرنگاری، در مورد علت عدم پرداخت حق التدریس کلیه اساتید مرکز آموزش عالی فرهنگ و هنر بوشهر وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان طی سالهای ۹۵، ۹۶ و ۹۷ نیز مطلب و گزارش بنویسید. بدیهی است در صورت انکار یا قلب واقعیت موضوع توسط مدیران و مسؤلان مرکز یادشده، اکثریت قاطع اساتید آن مرکز حی و حاضر هستند.