آخرین اخبار
آیا پاسخگویی از استانداری بوشهر هست که رسانه ها را در معمای تغییر فرماندار گناوه یاری کند؟
تقریبا اواخر هفته اول سال 1403 بود که اکبر پورات (معاون سیاسی همواره عجول استاندار بوشهر در زمینه اعلام تغییر سایر مسئولین) اعلام نمودند که: تغییر یکی از فرمانداران شمال استان بعد از تعطیلات انجام می‌شود

  پیرو این خبر بود که اواسط هفته دوم خبری به نقل از فرمانداری گناوه بازنشر داده شد که آئین تودیع و معارفه فرماندار گناوه بعد از تعطیلات عید نوروز با حضور استاندار بوشهر برگزار خواهد شد و «محمد رضایی که همگان اظهار داشتند پسر عموی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی می باشند» به جای محمدتقی صفری به عنوان سرپرست جدید فرمانداری گناوه معرفی خواهد شد.

  این خبر که بیشترین بازخوردهای آن در زمینه ارتباط فامیلی سرپرست جدید فرمانداری گناوه با نماینده دشتستان بود که سال 1401 فرماندار سپیدان و اوایل سال 1402 بعنوان سرپرست سیاسی انتخاباتی استانداری فارس معرفی گشته بود، حرف و حدیث هایی در زمینه لغو این انتصاب را در پی داشت.

  هر چند که پس از این اتفاق، نماینده دشتستان نقدهای متنوعی را خطاب به دولت و مدیریت حاکم بر استان ارائه داشتند

  اما تا بدین لحظه که قریب دو هفته از زمان اعلامی جهت آئین تودیع و معارفه فرماندار گناوه می گذرد ولی هیچ پاسخگویی از سوی استانداری بوشهر در زمینه لغو، تکذیب یا سایر موارد مرتبط با فرآیند حل معمای تغییر فرماندار گناوه برای اصحاب رسانه رقم نخورده است.

  هر چند محمد تقی صفری تحت عنوان فرماندار گناوه به تاریخ 27 فروردین ماه از اجرای ۱۶ کیلومتر فیبر نوری در بندر گناوه خبر داد و این خود مبین لغو انتصاب برای فرمانداری این شهرستان می باشد اما فرآیند پاسخگویی به اصحاب رسانه ایجاب می کند استانداری بوشهر در زمینه اخبار منتشره از سوی زیر مجموعه های خود مسئولیت پذیر بوده و رفع ابهام نماید

 
شناسه خبر : 14913
تاریخ : 1403/1/31 10:14:53
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/QQgp8d
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #استانداری بوشهر #تغییر #شمال

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.