آخرین اخبار
آیت‌الله صفایی بوشهری در دیدار با رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان، بر حمایت و توجه ویژه به اورژانس تأکید کردند
آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به مسیرهای طولانی اعزام آمبولانس از بوشهر به قطب درمانی در جنوب کشور، لزوم ایجاد توقفگاه‌هایی و طراحی سامانه الکترونیک و هوشمند جهت بهترین پاسخگویی به مردم و راه‌اندازی بخش خصوصی در کنار اورژانس جهت خدمت‌رسانی بیان داشت.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط‌عمومی؛ صبح چهارشنبه هفدهم خردادماه سال جاری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان با همراهی جمعی از کارکنان با آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام‌جمعه بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

در آیین این نشست صمیمی، رئیس اورژانس گزارشی از عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ارائه داد.

در این دیدار، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام‌جمعه بوشهر به تقدیر از عملکرد فرشتگان سفیدپوش اورژانس پرداختند و راهکارهایی در جهت پیشرفت اورژانس استان عنوان نمود.

آیت‌الله صفایی بوشهری نکات کارسازی دربارهٔ مرکز پیام و مشاورهٔ به‌موقع، توسعه صحیح پایگاه‌ها برای رسیدن آمبولانس در کمترین زمان ممکن، بررسی بیشترین نیاز بیماران و تجهیزات لازم درمانی را مورد تأکید قرارداد.

در این دیدار، امام‌جمعه بوشهر نیز به توسعه آموزش‌های مدرن و ایجاد ارتباط مؤثر با رسانه‌ها؛ خصوصاً آموزش‌های بصری در صداوسیما توجه داشتند.

  آیت‌الله صفایی بوشهری ضمن تقدیر از عملکرد آموزشی و پژوهشی مرکز اورژانس، به دانش‌های نظری و عملی که نیاز همه مردم است و ماهیت راهبُردی اورژانس و اهمیت تجهیزات مدرن در اورژانس که باید همیشه به‌روز نگه داشته شود، تأکید کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به مسیرهای طولانی اعزام آمبولانس از بوشهر به قطب درمانی در جنوب کشور، لزوم ایجاد توقفگاه‌هایی و طراحی سامانه الکترونیک و هوشمند جهت بهترین پاسخگویی به مردم و راه‌اندازی بخش خصوصی در کنار اورژانس جهت خدمت‌رسانی بیان داشت.

 وی همچنین استفاده از سامانه مدیریت معالجه از هوش مصنوعی برای انجام درمان به بهترین نحو را مطرح نمود.

در پایان، آیت‌الله صفایی بوشهری به اهمیت حمایت مردمی از اورژانس و نیاز به معرفی خانواده‌هایی که با مشکلات مالی روبرو هستند تأکید کرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: باتوجه‌به گفته‌های این شخصیت معظم، امیدواریم که با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف ارتقا کیفیت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سطح استان را شاهد باشیم تا رضایت گیرندگان خدمت فراهم شود.

"امتیاز بالای 97 درصد به اورژانس پیش‌بیمارستانی استان بوشهر در ارزیابی رضایت مردمی"

گزارش عملکرد تیم اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر که توسط دکتر سید حسین موسوی، رئیس اورژانس ارائه شده، نشان می‌دهد که تیم عملیاتی درمانی اورژانس ۱۱۵ با تجهیزات موجود و پتانسیل نیروی عملیاتی ۳۴۱ نفری، در سال گذشته بیش از 100 هزار تماس را دریافت کرده است. این تیم با داشتن ۵۵ پایگاه اورژانس، شامل ۱۸ پایگاه در شهرها، ۳۸ پایگاه جاده‌ای و یک اورژانس هوایی و ناوگان موتورآمبولانس، خدمات پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث را برای بیش از 37 هزار نفر به دلیل حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی، انجام داده است.

در این گزارش، دکتر موسوی اظهار داشت: تجهیزات و نیروی عملیاتی اورژانس، بسیار حائز اهمیت است و باتوجه‌به شرایط تنگ زمانی و فشار کاری بالا، لازم است که همیشه آماده باشند.

دکتر موسوی افزود: اورژانس ۱۱۵ بوشهر با ارائه بهترین خدمات درمانی در سریع‌ترین زمان توانسته است بیشترین رضایت از مددجویان خود را به دست آورد و در رضایت‌سنجی صورت‌گرفته، با افتخار درصد بالایی از رضایت مددجویان خود، یعنی ۹۷ درصد را کسب کند.

رئیس اورژانس یادآور شد: در سال گذشته پنجاه و سه احیای قلبی ریوی و بیست و هفت زایمان با موفقیت در آمبولانس‌های این استان انجام شده است که نشان‌دهنده عملکرد بسیار خوب و کارآمد اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر است.

شناسه خبر : 8658
تاریخ : 1402/3/18 16:10:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ACmh0S
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #صفایی بوشهری #آمبولانس #اورژانس #بیمارستان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.