آخرین اخبار
ابطال انتخابات شورای شهر ماهدشت کرج تایید شد
نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از کش و قوس های فراوان و تاخیر طولانی یکساله، با تلاش های مردمی و همراهی مسوولان استانی و ملی، انتخابات شورای شهر ماهدشت کرج به دلیل بروز تخلفات گسترده ابطال شد.

علیرضا عباسی  افزود: پس از آنکه هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر شهرستان کرج نظر اولیه را به هیات نظارت انتخابات استان متشکل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان البرز ارسال کرد هیات نظارت البرز نظرات خود را به هیات نظارت مرکزی انتخابات ارایه کرد.

وی بیان داشت: پس از گذشت حدود یکسال و با استناد به رای قطعی صادره از شعبه ۲۶ دیوان عدالت اداری انتخابات شهر ماهدشت کرج ابطال شد.

عباسی افزود: انتخاب شهرداری پاکدست، فسادستیز، توانمند، آشنا به مسایل حوزه مدیریت شهری، دلسوز شهر و به دور از باندهای قدرت و ثروت، حداقل انتظاری است که مردم شریف شهر ماهدشت دارند.

وی اظهار داشت:از استاندار البرز تقاضامندیم با توجه به مسایل و مشکلات ماهدشت به این مطالبه به حق مردم در اسرع وقت جامه عمل بپوشند.

شهر ۱۰۰ هزار نفری ماهدشت در ۲۰ کیلومتری جنوب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

 

شناسه خبر : 4560
تاریخ : 1401/9/24 08:50:23
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/d6Mwq3
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #علیرضا عباسی #شورای شهر #ماهدشت کرج #ابطال #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.