آخرین اخبار
اتحاد و همدلی رمز پیشرفت و مایوس کردن دشمنان است
فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اتحاد و همدلی کارکنان جبهه ‌ی اقتصادی و حافظان امنیت در منطقه رمز پیشرفت و عزت می باشد و موجب مایوس کردن دشمنان ایران اسلامی خواهد بود.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، دریادار دوم پاسدار محمد حسین بارگاهی، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه ( هفتم آذرماه) در جمع مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر تولید پایدار گاز گفت: شهیدان انقلاب اسلامی در مسیر عزت و سربلندی کشور از همه چیز خود گذشتند و ما وظیفه داریم برای ادامه راه شهیدان در این مسیر حرکت کنیم.

وی ادامه داد: متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی با همت و تلاش شبانه‌روزی، چراغ مسیر توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور را روشن نگه داشتنه‌اند و به فضل الهی این خدمات ارزشمند شما عزیزان فرهنگ جهاد، ایثار و از خودگذشتگی را رقم زده است.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان انقلاب اسلامی و شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت از مبارزه با دشمن کوتاه نیامد و در تمام دوران برای عزت و پیشرفت کشور گام برداشت و اکنون جوانان باغیرت انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌های نظامی و اقتصادی راه شهدا را ادامه داده و دست پلید دشمنان را از این کشور کوتاه نگه داشته‌اند.

دریادار دوم پاسدار محمد حسین بارگاهی به تولید مستمر و پایدار گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و تصریح کرد: حافظان امنیت و خادمان کشور در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت تامین حراست و حفاظت از سکوهای دریایی در آبهای نیلگون خلیج فارس به صورت شبانه روزی تلاش و مجاهدت می‌کنند و شما متخصصان و کارکنان پرافتخار پارس جنوبی در سنگر اقتصادی، در مسیر تولید حداکثری گاز با تمام توان حرکت کنید و آرامش و آسایش را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آورید.

دریادار دوم بارگاهی ادامه داد: با انجام کارگروهی ، تکیه بر توان داخل و دانش بومی شما مدیران و جوانان شایسته، ایران باصلابت و باشکوه به فضل الهی روز به روز گام‌های بلندتر و استوارتری به جلو برخواهد داشت و قله‌های عزت را در جهان فتح خواهد نمود.

شناسه خبر : 4279
تاریخ : 1401/9/8 07:01:59
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/OKoNfZ
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #اتحاد و همدلی #مجتمع گاز پارس جنوبی #محمد حسین بارگاهی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.