گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اتخاذ شیوه‌های نوین درخصوص قطع مصرف متادون در زندان دشتستان
رییس اداره زندان دشتستان با عوامل بهداری زندان و همیاران اندرزگاه درخصوص اتخاذ شیوه های نوین قطع مصرف مواد مخدر تشکیل جلسه داد.

به گزارش دریاکنار به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، جلسه آموزشی توجیهی رییس اداره زندان دشتستان با مسئولین بهداری، پزشک، مسئولین دوایر زندان و همیاران به منظور بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص اتخاذ شیوه های نوین درمان اعتیاد در محل بهداری زندان تشکیل شد.

در این نشست تخصصی رزمجو یکی از رسالتهای اساسی زندانها را فراهم کردن بستر سلامت روحی و جسمی در زندانیان برشمرد و گفت: ما در زندانها باید تلاش کنیم هم شرایط اصلاح و تربیت را برای تامین یک زندگی سالم فراهم کنیم و هم به جد آلام و رنج های جسمی زندانیان را بهبود بخشیم.

وی افزود: متاسفانه مواد مخدر یکی از آلامی است که رنج مضاعفی به فرد وارد می کند و ما وقتی پذیرای زندانی درگیر با مواد در زندان هستیم با ید با اتخاذ شیوه های درمانی و روانشناختی زمینه قطع مصرف و درمان او را فراهم آوریم.

رئیس زندان دشتستان در ادامه افزود: اتخاذ شیوه های نوین درمانی و در کنار آن کار مشاوره ای و روانشناسانه در زندانها لازم است تا زندانیانی که خارج از زندان درگیر اعتیاد بوده اند در فضایی مطلوب به سلامت جسمی و روانی برسند.

شناسه خبر : 7583
تاریخ : 1402/2/13 07:38:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/PyN7LB
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #قطع مصرف متادون #زندان دشتستان #رییس اداره زندان دشتستان #مواد مخدر #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.