گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اجتماع حمایت مردم شهر عالیشهر در دفاع از مردم بی پناه غزه
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر ؛ با حضور مردم ولایتمدار شهر عالیشهر، اجتماع دفاع و حمایت از مردم بی پناه «غزه» در مجتمع آفتاب شهر عالیشهر برگزار شد.

 

اجتماع حمایت مردم شهر عالیشهر در دفاع از مردم بی پ

 

اقشار مختلف مردم عالیشهر در روز شنبه 6 آبان از ساعت19:30 در سالن مجتمع فرهنگی هنری آفتاب این شهر اجتماع کردند و با فریادهای «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسراییل» و « الله اکبر»، « فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است»، «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن» و «مرگ بر صهیونیست» خباثت‌ها و ددمنشی های رژیم صهیونیستی و حامیانش در غرب را محکوم کردند.

 

شرکت‌کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پرچم فلسطین و جمهوری اسلامی ایران حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند و خشم خود را نسبت به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست فریاد زدند.

 

اجتماع‌کنندگان با اعلام خشم و انزجار خود نسبت به رژیم صهیونیستی کودک کش، جنایت رژیم ضد بشری اسراییل را نهایت بی‌رحمی و قساوت و زیرپاگذاشتن تمامی قواعد بین الملل در زمان جنگ دانسته و خواستار برخورد با آنها شدند.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

شناسه خبر : 12061
تاریخ : 1402/8/7 06:48:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/aXkuhr
نویسنده خبر :
X

🔶رقیه قدیمی نوران 
🔹روزنامه نگار 
🔹دانشجوی مهندسی  فنی شهرسازی دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر 
🔹دبیرکمیته بانوان انجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اجتماع #مردم #حمایت #عالیشهر #غزه #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.