آخرین اخبار
اجرای 4 پروژه زیر ساختی در بخش معدن استان بوشهر
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهراز اجرای 4 پروژه زیرساختی در بخش معدن استان شامل اکتشافات معدنی، نقشه های زمین شناسی، پروژه راه های دسترسی و برق رسانی به معادن در استان خبرداد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی با توجه به اهمیت تکمیل زیر ساختهای معدنی افزود : در زیر گروه پهنه های اکتشافی؛ این پهنه ها با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن اجرا شده که تاکنون یک پهنه با جنس معدنی بوکسیت موفق به دریافت پروانه اکتشاف شده است .
به منظور مطالعات اکتشافی در استان ؛ با همکاری سازمان زمین شناسی و از محل بودجه استانی نسبت به تهیه نقشه زمین شناسی اقدام شد که این مطالعه در حال حاضر توسط پیمانکار انجام شده و گزارش آن در حال بررسی های اولیه می‌باشد.
همچنین در زیر گروه پروژه های راهسازی ؛ این پروژه ها در دو گروه پروژه های اجرا شده توسط سازمــان توسعـه و نوســـازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و پروژه های اجراشده توسط اداره کل صمت استان قابل تفکیک می‌باشد.
صفوی اضافه کرد : پروژه های راهسازی که تاکنون توسط ایمیدرو اجرا شده و تحویل گردیده شامل:۱ - اشکالی آباد۲- تنگ پلنگی۳ - تلخاب و علاوه بر این دو پروژه دیگر نیز مطالعات اولیه آن انجام شده است که شامل امیر دیوان جاشک و پروژه دره سامان می باشد.
مدیر کل صمت استان گفت: در سال 1401 نیز از محل اعتبار ارسالی توسط وزارت مطبوع دو پروژه راهسازی با طول دو کیلومتر انجام گردیده و در پروژه برق رسانی به معادن که توسط اداره کل صمت استان تامین اعتبار و اجرا گردیده پروژه فاز ۱ معادن دره سامان بوده است .
همچنین در این زمینه ایمیدرو نیز قصد اجرا چندین پروژه در دستور کار خود دارد که مطالعه اولیه آنها انجام شده و دو پروژه در مرحله مطالعه اولیه و دو پروژه نیز مطالعات اولیه به اتمام رسیده و در مرحله مناقصه می باشد.

شناسه خبر : 4174
تاریخ : 1401/9/1 09:00:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/AKmcXp
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مدیر کل صنعت، معدن و تجارت #مهدی صفوی #پروژه های راهسازی #معدن #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.