آخرین اخبار
💢 اجرای طرح آموزش های فنی و حرفه ای برای سربازان وظیفه در شهرستان گناوه
رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي برادران گناوه گفت: از ابتدای سال تاکنون 200 سرباز وظیفه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در 15 رشته شغلی آموزش هاي مهارتي را فرا گرفته اند.

به گزارش نشریه دریاکنار ونقل از روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر، بهرام مكاري پور در بازديد از دوره هاي مهارت آموزي سربازان وظيفه در يگان هاي نظامي شهرستان گناوه  هدف از ارائه آموزش‌های مهارتی به سربازان را کمک به اشتغال پذیری، توانمند سازی و تسهیل برای ورود آنان به بازار کار بیان کرد و افزود: این دوره‌های آموزشی در 5 کارگاه (محیط واقعی کار) و 10 کارگاه ثابت و سیار در داخل پادگان و محل خدمت سربازان برگزار شده است.
وي تصریح کرد: مهارت‌های ارائه شده به سربازان بیشتر براساس نیاز سنجی‌ها در رسته‌های شغلی مختلف مانند برقكار صنعتي و ساختمان، سرویس و نگهدار خودرو، تعمیرکار وسایل گاز سوز خانگی، مكانيك خودروهاي سواري،ايمني و بهداشت و نصب و تعمیر پکیج گازی آموزش داده می‌شود.
مكاري پور بيان داشت: چنانچه جوانان در مدت خدمت سربازی مهارت لازم را کسب کنند زمینه اشتغال بکار آن‌ها بعد از پایان خدمت فراهم می‌شود چراکه عمده عامل بیکاری افراد، نداشتن مهارت‌های شغلی است.
رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي برادران گناوه با اشاره به افزایش ظرفیت مرکز و تیم های سیار آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان برای ارائه آموزش های مهارتی به سربازان وظیفه  تصریح کرد:  آموزش های مهارتی بعنوان یک راهکار بسیار مفید برای رسیدن به اشتغال  وکسب کار پس از اتمام دوره سربازی خواهد بود و فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای برای سربازان و همچنین بسیجیان  از مواردی است که به دنبال توسعه آن خواهیم بود.

شناسه خبر : 886
تاریخ : 1400/6/25 07:09:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/vnWvjh
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.