آخرین اخبار
اجرای طرح تمام‌شماری ۴۶۰ پروژه اقتصادی و تولیدی استان بوشهر
معاون اقتصادی استاندار بوشهر از اجرای طرح تمام‌شماری ۴۶۰ پروژه اقتصادی و تولیدی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش دریا کنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین در نشست با مدیران بانک‌های استان بوشهر با تاکید بر لزوم عملی شدن شعار سال اظهار داشت: حوزه اقتصادی استان در تحقق شعار سال نقش مهمی دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی خواستار ارزیابی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال شد و افزود: شاخص‌های ارزیابی، تدوین شده و دستگاه‌ها و بانک‌هایی که عملکرد بهتری داشته‌اند تشویق می‌شوند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تعامل نسبتا خوبی بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر وجود دارد که انتظار داریم تقویت شود.

باستین تصریح کرد: اجرای ۸۰ درصدی مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نشان‌دهنده هم‌افزایی و تلاش مجدانه دستگاه‌های اقتصادی و بانک‌هاست.

وی اضافه کرد: نرخ بیکاری استان از ۹ درصد به ۷.۳ درصد رسیده که نتیجه تلاش مسئولان است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه ساز و کارهای تحقق شعار سال را تدوین کرده‌ایم گفت: همه مدیران باید در مسیر تحقق شعار سال، پای کار باشند.

باستین از پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات از اعتبارات سفر رئیس جمهور خبر داد و افزود: این تسهیلات، علاوه بر حوزه اشتغال و اقتصادی و تولیدی، در حوزه اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه نیز پرداخت می‌شودد.

وی به اولویت‌بندی پرداخت تسهیلات به طرح‌ها اشاره کرد و یادآور شد: طرح‌هایی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت دارند و با پرداخت تسهیلات، تکمیل می‌شوند در اولویت هستند.

باستین از اجرای طرح تمام‌شماری ۴۶۰ پروژه اقتصادی و تولیدی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: تا پایان اردیبهشت، کمیته نظارت برای تمام‌شماری طرح‌هایی که تسهیلات گرفته‌اند، تشکیل و ۴۶۰ طرح بررسی و نظارت دقیق می‌شوند.

وی اضافه کرد: زمان‌بندی و طرح‌ریزی و پایش این طرح توسط اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان انجام می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: طرح‌هایی که در کارگروه تسهیل از نظر سرمایه ثابت یا سرمایه در گردش مشکل داشتند، مشمول پرداخت تسهیلات می‌شوند و امیدوارم بانک‌ها نیز تعامل لازم را داشته باشند.

باستین بر لزوم ایجاد توازن منطقه‌ای در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت تاکید کرد و ابراز داشت: سهم شهرستان‌ها برای تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ در سال جاری مشخص شود که انتظار داریم توازن منطقه‌ای رعایت شود.

شناسه خبر : 7155
تاریخ : 1402/1/28 17:32:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/JkRKQY
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اقتصاد #رشد تولید #معاون اقتصادی #علی باستین #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.