گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اجرای طرح فاجد ویژه فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی جهت بکارگیری در بخش صنایع و معادن استان بوشهر
رییس اداره آموزش، پژوهش وفناوری اداره کل صمت استان بوشهراز اجرای طرح فاجد به منظور توانمند سازی فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی در بخش های معدنی و صنایع مربوطه در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ یونس صالحی افزود: علاقمندان و فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاهی در رشته‌های مربوطه با بخش معدن و صنایع معدنی به منظور بهره مندی از مزایای این طرح می‌توانند به سامانه ساتنم به آدرس https://satnam.imidro.gov.ir:4443 مراجعه کرده و سپس نسبت به ثبت نام درخواست خود اقدام نمایند.      

صالحی عنوان کرد : فارغ التحصیلان در مقطع کارشناسی ویا بالاتر در رشته های زمین شناسی (کلیه گرایش ها) ، مهندسی معدن ( کلیه گرایش ها)، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، شیمی، مهندسی متالورژی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و انرژی، مهندسی عمران و ژئوفیزیک (همه گرایش ها به‌جز زلزله) و بهداشت حرفه ایی و ایمنی، از پذیرفته شدگان خواهند بود.

وی بیان کرد: در طرح فاجد، کمک هزینه پرداختی برای کارورز براساس حداقل دستمزد مورد تایید وزارت کار در نظر گرفته شده که ۵۰ درصد آن توسط بنگاه های پذیرنده و ۵۰درصد دیگر توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران   

( ایمیدرو )تامین اعتبار خواهد شد. 

رئیس اداره آموزش ،پژوهش اداره کل صمت استان با بیان اینکه یکی از اهداف این طرح آشنایی فارغ التحصیلان از نزدیک با محیط کار و شرایط حاکم برآن است ، خاطر نشان کرد : پذیرفته شدگان طرح یاد شده تحت عنوان کارورز به واحدهای پذیرنده مربوطه در بخش معدن و صنایع معدنی معرفی و به مدت ۱۱ ماه مشغول به کار خواهند شد .

شناسه خبر : 12827
تاریخ : 1402/9/19 06:49:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/1zMVRZ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فناوری #دانشگاه #فارغ التحصیلان #صمت #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.