گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اجرای طرح مشارکت مردمی در بخش نظارت بر تولید و بازار در استان بوشهر
سرپرست معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان بوشهر گفت: اجرای طرح مشارکت مردمی در بخش نظارت بر تولید و بازار ( طرح ملی ناظران ) در استان بوشهر در حال اجرا است .

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر؛ رضا دریس افزود: علاقمندان جهت مشارکت در طرح ملی ناظران افتخاری می توانند با مراجعه به نشانیwww. cppo.ir نسبت به ایجاد کاربر ناظر افتخاری از زیر منوی ناظران افتخاری نسبت به تکمیل فرم درخواست عضویت اقدام نمایند.

دریس با اشاره به اهمیت موضوع جهت حمایت از مشارکت مردمی در بخش نظارت و بازار عنوان کرد : یکی از برنامه های سازمان بهره گیری از توان اقشار مختلف جامعه در امر نظارت بربازارهای بخش نظارت برتولید است که این طرح به منظور همگانی نمودن مشارکت های مردمی و بهره گیری حداکثری از ظرفیت ناظران افتخاری متقاضیان در اجرای طرح ملی ناظران در بخش نظارت بر تولید و بازار جهت تسهیل هرچه بهتر خدمات به مردم اجرا می گردد.

ضمنا متقاضیان می توانند جهت راهنمایی و کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن 07733321722 معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر تماس حاصل نمایند.

شناسه خبر : 18065
تاریخ : 1403/8/2 19:50:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fMyzCB
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #صمت #مشارکت #نظارت #بازار #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.