گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اجرای پویش حرا کاری در سواحل روستای بندر گاه بوشهرتحت عنوان مراوریدبا حضور فرماندهی منطقه دوم دریایی بوشهرامیر احسان نصیری
درتاریخ۸آذرماه 1402پویش مراورید در سواحل خلیج همیشه فارس باحضور کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان بوشهروفرماندهی و نیروهای کادر و وظیفه منطقه دوم دریایی و مدیران کل دفتر فنی و امور روستایی استانداری در محل خورشکسته بندر گاه بوشهر انجام شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهردرابتدای این پویش ضمن تبریک هفتم آذرماه روز نیروی دریایی گفت:به همین مناسبت لازم میدانم گرامی بداریم یاد و خاطره شهدای ناوچه پیکان وعملیات غرور آفرین مرواریدوهمه شهدای کشور عزیرمان ایران بویژه شهدای والامقام نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در واقع آنان جوانانی بودند که با گذشتن از جان خود باعث اعتلاء وسرافرازی میهن اسلامی شدندوبرماست که همواره راه‌وسیره آنان را سرمشق خود قرار دهیم.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر به اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد اشاره وعنوان داشت:با توجه به منویات فرمانده کل قواومقام معظم رهبری که« هرایرانی سه درخت بکارد کاشت یک میلیارد در کشور انجام می شود» از عموم مردم ونیروهای نظامی درخواست کردبا توجه به اینکه ۳۷۵۰۰۰۰نهال با کیفیت در استان تولید شده با مشارکت همگانی بتوانیم در عرصه ها کاشت نماییم.

امیر نصیری نیز اظهار امیدواری کرد که با توجه به تعامل‌وهمکاری خوب و سازنده با مجموعه اداره کل‌منابع طبیعی و آبخیزداری استان در راس آن مدیرکل محترم از تمام ظرفیت منطقه دوم نیروی دریایی ارتش استفاده خواهیم کرد تا طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در استان به نحو مطلوب اجرایی شود.

شناسه خبر : 12653
تاریخ : 1402/9/8 11:41:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/QSTwCQ
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #پویش حرا کاری #امیر احسان نصیری #فرماندهی منطقه دوم دریایی #منابع طبیعی و آبخیزداری

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.