آخرین اخبار
احداث مدرسه ویژه کودکان کار البرز به همت بهزیستی این استان
به گزارش خبرنگاردریاکنار ، « حجت الاسلام سعیدی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر راه اندازی سوله شهید فخری زاده در کرج ویژه کودکان کار گفت: مرکز آموزشی کودکان کار شهید فخری زاده با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و ساماندهی کودکان کار راه اندازی می شود. 

 

 

رئیس کمیسیون فرهنگی هنری ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج افزود: یکی از وظائف شهرداری جمع آوری کودکان کار از سطح شهر است.

 

وی اظهار کرد: ساماندهی و رسیدگی به کودکان کار به عنوان یکی از وظائف اداره کل بهزیستی است که برای این مهم دیگر دستگاه های متولی نیز رسالت دارند.

 

سعیدی ادامه داد: برنامه ریزی با هدف فراهم آوردن شرایط مناسب برای کودکان کار از جمله مسائل مورد توجه از طرف کمیسیون فرهنگی و مدیریت شهری است.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی هنری ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: راه اندازی این مرکز آموزشی می تواند زمینه بسط آموزشی و کاهش آسیب های اجتماعی را برای کودکان کار در شهر کرج فراهم نماید. 

شناسه خبر : 1971
تاریخ : 1401/2/31 14:42:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hiWOuh
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #مدرسه #بهزیستی #نیاز های ویژه #توان بخشی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.