آخرین اخبار
اختتامیه اردوی آموزش بازی‌سازی بوشهر برگزار شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: نخستین اردوی آموزش بازی‌سازی دراستان بوشهر با برگزاری ۵۰ ساعت آموزش بازی‌سازی رایگان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ با اعلام این خبر بیان کرد:  نخستین رویداد استعداد یابی بازی سازی (بوت کمپ)  با حضور مربیان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ادامه برنامه‌ریزی انستیتو ملی بازی‌سازی برای کشف استعدادهای ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف کشور و تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز این صنعت از ۱۰ تا ۱۴ آذر در مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر برگزار شد.

وی افزود: این رویداد شامل ۵۰ ساعت آموزش فشرده بازی‌سازی با حضور نادر صدیق و محمد واثق به عنوان داور و مربیان حوزه فنی بازی‌سازی برگزار شد و به شرکت‌کنندگان در آن گواهینامه بازی‌سازی انستیتو ملی بازی‌سازی ارائه شد.

افروغ در خصوص تعداد افراد شرکت کرده در این رویداد و روند برگزاری آن اظهار داشت: 107 نفر از جوانان استان بوشهر در این اردو پس از اتمام فرآیند آموزش‌ها در حوزه فنی و تشکیل تیم در سه روز اول این دوره، در قالب مسابقه بازی‏‌سازی (گیم‌جم)  در دو روز پایانی این اردو به رقابت با یکدیگر پرداختند.

این مقام مسئول در ادامه اذعان داشت: اردوی آموزش بازی‌سازی استان بوشهربه همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و  با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نهادهای مختلف استان از جمله سازمان جهاد دانشگاهی، دانشگاه خلیج فارس، صدا و سیما، اداره کل آموزش و پرورش، پارک علم و فناوری خلیج فارس، سازمان فضای مجازی سراج، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، سپاه امام صادق (ع)، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ویژه گروه سنی ۱۵ سال به بالا برگزار شد.

اسامی نفرات برگزیده در این رویداد به شرح ذیل می باشد:

تیم اول: تیم (Orange)

 فاضل فاتحی، محمدامین خلیل‌خانی، رقیه سلطانی، محبوبه انتظامی، مریم خسروانیان

تیم دوم: تیم (جم ۴۰۱)

محمدعلی زنده‌بودی، سید امیررضا محمدی، مصطفی ارشدی

تیم سوم: تیم ( آپا)

حسنعلی نجاتی، محمدامین مقدمی، فاطمه ربیعی، کوثر ربیعی، مریم میری

 
شناسه خبر : 4385
تاریخ : 1401/9/15 13:09:59
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qvL8G0
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اختتامیه #فرهنگ و ارشاد اسلامی #استعداد یابی #عبدالرحیم افروغ #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.