گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اختصاص یک دستگاه آمبولانس به روستای دهرود سفلی بخش ارم توسط بنیاد مستضعفان
در یک اقدام قابل تقدیر، بنیاد مستضعفان تصمیم به اختصاص یک دستگاه آمبولانس به روستای دهرود سفلی گرفته است. این تصمیم نه تنها نمونه‌ای از توجه و حمایت این بنیاد از نیازهای بهداشتی و پزشکی جامعه است، بلکه نتیجه تلاش های دلسوزانه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همراهی بنیاد مستضعفان و همه عزیزانی است که در این راه تلاش کردند.

این اختصاص آمبولانس، به روستای دهرود سفلی امکان دسترسی سریعتر به خدمات پزشکی را فراهم می‌کند. با این تجهیزات پزشکی حیاتی، زمان انتقال بیماران به مراکز درمانی مناسب بهبود یافته و امکان ارائه خدمات اورژانس به مردم روستا بهبود خواهد یافت.

شورای اسلامی روستای دهرود سفلی  جناب اقای حسینی به نمایندگی از اهالی روستا از این اقدام مهم بنیاد مستضعفان بسیار سپاسگزار هستند. آنها این اقدام را به عنوان نشانی از همبستگی و همکاری برای بهبود شرایط زندگی در جامعه می‌بینند.در نهایت، این تلاش مشترک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بنیاد مستضعفان و تمام افرادی که در این مسیر همراهی و پیگیری نمودند، نشان از توانایی جامعه برای حل مسائل و اجرای پروژه‌های مفید است.

اقای حسینی شورای اسلامی دهرود سفلی «باتوجه اختصاص امولانس به روستای دهرود سفلی توسط بنیاد مستعضفعان، نیاز به تأمین نیروی مورد نیاز برای استفاده بهتر از آمبولانس یک دغدغه مهم است که به تلاش و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نهادهای مربوطه نیاز دارد. تنظیم برنامه های آموزشی، استخدام کادر متخصص و به ارتقاء تجهیزات ضروری است تا این وسیله حیاتی در ارائه خدمات پزشکی به روستای دهرود سفلی وبخش ارم به بهترین شکل ممکن به کار گرفته شود.

بنابراین، با تشکر و قدردانی از بنیاد مستضعفان و همه عزیزانی که در این راه تلاش کردند، مردم روستای دهرود سفلی امیدوارند که این اختصاص آمبولانس بهبود قابل ملاحظه‌ای را در خدمات بهداشتی و پزشکی روستا به همراه داشته باشد.

 

شناسه خبر : 11845
تاریخ : 1402/7/28 10:09:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/DATVtM
نویسنده خبر :
X

🔶حجت دانشور

🔹کنشگر اجتماعی 

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر 

🔹خبرنگار

🔹کارشناس برق صنعتی

برچسب ها #روستای دهرود سفلی بخش ارم #نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی #دکتررضایی #بنیاد مستعضفعان #حسینی شورای اسلامی دهرود سفلی

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.