آخرین اخبار
اخلالگران ارزی البرز در دام پلیس
رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرزاز دستگیری ۴ اخلالگر ارزی طی ۴۸ ساعت گذشته در شهر کرج خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد بیش از ۴۱۶ هزار واحد انواع ارز کشف شد

سرهنگ مهدی افشاری  گفت: با توجه به نوسانات ارزی و به منظور مقابله با جهش قیمت ارز و تشدید مقابله با اخلاگران بازار، اجرای طرح‌های مقابله هدفمند با دلالان و فروشندگان غیرمجاز بازار ارز به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

او افزود: در این راستا کارآگاهان تیم عملیاتی مقابله با اخلالگران بازار ارز پس از شناسایی کامل ۴ اخلالگر ارزی در شهر کرج، با هماهنگی مقام قضایی آن‌ها را دستگیر و به پلیس امنیت اقتصادی منتقل کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز اضافه کرد:در بازرسی از مخفیگاه این افراد ۴۱۶ هزار و ۸۷۰ واحد انواع ارز کشف شده است.

او با اشاره به این که پس از تشکیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک اقتصادی موضوع را از طریق سامانه فوریتی پلیس ۱۱۰ اعلام کنند تا پلیس امنیت اقتصادی با مقابله فوری با اخلالگران اقتصادی شرایط را برای فعالیت‌های سازنده و زیربنایی در راستای حمایت از معیشت مردم عزیز کشورمان فراهم کند.

 

شناسه خبر : 4211
تاریخ : 1401/9/3 19:38:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qqXAtl
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #دلال #ارز #اخلالگران #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.