گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ارائه خدمات آزمایشگاهی در درمانگاه تامین اجتماعی دیلم میسر شد
در راستای توسعه خدمات درمانی و ارائه خدمات آزمایشگاهی به شهروندان، واحد نمونه گیری آزمایشات در درمانگاه تامین اجتماعی دیلم راه اندازی شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان؛در آئینی با حضور امام جمعه و فرماندار دیلم واحد نمونه گیری آزمایشات در درمانگاه تامین اجتماعی دیلم به بهره برداری رسید.
دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در خصوص راه اندازی خدمات آزمایشگاهی در درمانگاه تامین اجتماعی دیلم گفت:برای سهولت دسترسی شهروندان به خدمات آزمایشگاهی واحد نمونه گیری آزمایشات در این مرکز درمانی راه اندازی و دریافت کلیه خدمات آزمایشگاهی سرپائی فراهم شده است.
دکتر اسماعیلی عنوان کرد:با توجه به اینکه ارائه خدمات درمانی تامین اجتماعی در شهر دیلم در مکانی استیجاری صورت می گیرد و امکان راه اندازی واحد آزمایشگاه در این مکان میسر نیست تدابیری اندیشیده شد تا آماده سازی و بهره برداری از درمانگاه در حال احداث، مراجعین از خدمات آزمایشگاهی در مکان فعلی بهره مند شوند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر بیان داشت:نمونه گیری های انجام شده در این مرکز درمانی جهت بررسی و اعلام نتیجه به درمانگاه تامین اجتماعی شهید مطهری ارسال می گردد.
دکتر اسماعیلی با اشاره به توجه مدیریت درمان تامین اجتماعی به توسعه خدمات درمانی گفت:به منظور گسترش خدمات آزمایشگاهی و رضایتمندی مراجعین در سال جاری آزمایشگاه های مرجع در بیمارستان های سلمان فارسی،مهر برازجان و حضرت نبی اکرم(ص)عسلویه راه اندازی شده تا این خدمات به راحتی دردسترس بیمه شدگان قرار گیرد.

شناسه خبر : 13089
تاریخ : 1402/10/5 10:13:53
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3wKNdq
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تامین اجتماعی #دیلم #خدمات درمانی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.