گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ارائه خدمات به بیماران اورژانسی در هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه با حضور در مراکز شبانه‌روزی شهرستان گفت: ارائه خدمات به بیماران اورژانسی در هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود.

 به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه، در پی بارندگی شدید و مسدود شدن مسیر مواصلاتی بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه، دکتر عصمت حیدری ضمن هماهنگی با مدیران مراکز شبانه‌روزی شهرستان، با بازدید شبانه از کلیه مراکز درمانی شهر عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود تا زمان مرتفع شدن مشکل مذکور، همه مراکز شبانه‌روزی مستقر در شهر به بیماران اورژانسی خدمات لازم را ارائه خواهند داد و مرکز رادیولوژی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت ارائه خدمات موردنیاز تا زمان باز شدن مسیر ارتباطی بیمارستان، به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند.
 در این بازدید که با همراهی معاون بهداشتی و مسئول نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان انجام شد، ضمن ارزیابی تجهیزات و امکانات خدمت‌رسانی، سرم و دارو به‌منظور آمادگی کامل این مراکز جهت ارائه خدمات مطلوب در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

شناسه خبر : 3949
تاریخ : 1401/8/15 07:08:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/zmK18s
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #خدمات #مراکز شبانه‌روزی #شبکه بهداشت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.