گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ارائه خدمات قرآنی موکب قرآنیان استان بوشهر به 100 هزار زائر اربعین
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از ارائه خدمات قرآنی موکب قرآنیان این استان به 100 هزار زائر اربعین خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری 19 شهریور 1402 گفت: موکب قرآنیان استان بوشهر همه ساله با فرا رسیدن ایام پیاده‌روی اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) واقع در عمود 708 مسیر کربلا و نجف به زوار حسینی خدمات فرهنگی و قرآنی ارائه می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تقدیر از همکاری بسیار خوب فعالین قرآنی اعم از پیشکسوتان، مربیان و قاریان و بعضی از طلاب، اظهار داشت: برای چهارمین سال استان بوشهر موفق به برپائی موکب قرآنی فرهنگی در مسیر نجف به کربلا جهت ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی شد. 

وی افزود: دبیر اجرائی و طراح اصلی این کار قرآنی ابراهیم مرادی از فعالان و پیشکسوتان قرآنی و از مدیران موفق قرآنی استان است که هر ساله با حمایت‌های مردمی و خیرین موفق به برپائی مواکب قرآنی اربعین می‌شوند. 

حجت‌الاسلام قادری خاطر نشان کرد: ایستگاه تلاوت یک صفحه‌ای قرآن کریم، ایستگاه تصحیح قرائت نماز، ایستگاه «قرآن بخوان جایزه بگیر» ویژه نونهالان و خردسالان؛ و ایستگاه پاسخگویی به سئوالات شرعی، برگزاری کرسی‌های تلاوت و تلاوت‌های اذان گاهی از دیگر غرفه‌های قرآنی و فرهنگی مواکب قرآنیان اربعین استان بوشهر در این ایام است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در پایان ضمن تجلیل از زحمات و تلاش‌های جهادی تمامی دست اندرکاران، قاریان و مجریان مواکب قرآنی بر لزوم گسترش این مواکب در سال‌های آتی و لزوم توجه بیشتر و جدی‌تر مسئولین فرهنگی و ضرورت همکاری بیشتر آنان تاکید کرد. 

گفتنی است، مواکب قرآنی اربعین از سال 1397 با همکاری ابراهیم مرادی از فعالین قرآنی، و با تعامل و همکاری مواکب استان در 5 نقطه از عراق برگزار می‌شد که به دلیل مشقت بسیار زیاد در هماهنگی و اعزام افراد قرآنی اعم از قاری و طلاب قرآنی و هزینه‌های بالای حمل و نقل در کشور عراق، در حال حاضر به یک موکب قرآنی تقلیل پیدا کرد و این موکب روزانه به 10 هزار زائر از کشورهای مختلفی نظیر نیجریه، پاکستان، کویت، سوریه و عراق در زمینه قرآنی خدمات‌رسانی داشت.

شناسه خبر : 10938
تاریخ : 1402/6/19 08:26:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Z0DePM
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #موکب #زائر #اربعین #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.