آخرین اخبار
ارتباط مستقیم با مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر
مردم شریف استان ، می توانند از طریق ارسال پیام به این شماره ۰۹۹۳۸۷۹۴۲۷۹ ، در بستر پیام رسان‌های بله،سروش،ایتا و یا ارسال پیامک ، به صورت مستقیم با مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر ارتباط برقرار کنند

به اطلاع می رساند به منظور تقویت و افزایش کانال های ارتباطی مدیریت شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر با مردم شریف استان ، سامانه ارتباط با مدیرعامل این شرکت با شماره ۰۹۹۳۸۷۹۴۲۷۹ راه اندازی شده است.به این ترتیب، مردم شریف استان ، می توانند از طریق ارسال پیام به این شماره در بستر پیام رسان‌های بله،سروش،ایتا و یا ارسال پیامک ، به صورت مستقیم با مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر ارتباط برقرار نموده و تقاضا ،انتقادات وپیشنهادات خود را درباره این شرکت مطرح نمایند این کانال ارتباطی، دوسویه خواهد بود و مخاطبین محترم پاسخ سوالات خود را از طریق همین شماره دریافت خواهند کرد.ارسال کننده پیامک باید کد رهگیری تماس خود را با سامانه ۱۲۲ را ذیل پیام خود ارسال نماید .همچنین سامانه ارتباطی ۱۲۲ به صورت شبانه روزی جهت پیگیری درخواست‌ها، و ارائه خدمات در خدمت مشترکین عزیز در سرتاسر استان پاسخگوی مردم خواهد بود.

شناسه خبر : 3786
تاریخ : 1401/7/28 06:39:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3kRfec
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب #ارتباط مستقیم #کانال های ارتباطی #انتقادات وپیشنهادات #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.