آخرین اخبار
ارتحال جانسوز حضرت آیت اله حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی (ره)
پیام تسلیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بمناسبت ارتحال جانسوز حضرت آیت اله حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی (ره).

 

🔸بمناسبت ارتحال جانسوز عالم ربانی، حضرت آیت اله صافی گلپایگانی (ره) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز پیام تسلیتی صادر نمود که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال امام علی(ع): إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر ارتحال فقیه والا مقام و مرجع عالیقدر، شیخ الفقهاء و المجتهدین، حضرت آیت اله حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی (اعلی الله مقامه) که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری پرسابقه ترین عالم دینی حوزه علمیه قم بودند، جهان تشیع را به سوگی عظیم نشاند و موجب تاسف و تاثر گردید.

این عالم عامل و یار دیرین نظام و انقلاب اسلامی، عمر شریف و پربرکت خود را با اخلاص تمام و درایت تام در راه نشر و اعتلای فرهنگ و معارف ناب اسلامی و خدمت صادقانه و عالمانه در عرصه های مختلف سیاسی و دینی و علمی صرف نموده و همواره، یاری صدیق برای امام راحل(ره) و رهبری معظم انقلاب بودند و الحق که ثلمه فقدان ایشان، سخت و سنگین است.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ارتحال جانسوز این مرجع وارسته را به پیشگاه حضرت صاحب (عج)، مقام معظم رهبری و بیوت مراجع عظام تقلید و عموم هم میهنان عزیز و مقلدین ایشان در اقصی نقاط عالم و همچنین علما – اساتید و طلاب حوزه های علمیه و بیت شریف و مکرم ایشان، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان، برای روح بلند و مطهر آن فقید سعید، علو درجات و رحمت و مغفرت الهی و حشر و همنشینی با ارواح مطهر صلحا و شهدا را مسئلت می داریم.

دریاکنار صدای پرطنین مردم_نمایندگی دریاکنار_کرج

شناسه خبر : 1399
تاریخ : 1400/11/12 15:19:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/R4umkr
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها ##تسلیت ##ارتحال ##فرهنگ ##ارشاد ##اسلام

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.