آخرین اخبار
اردوغان از سخنان صریح «قلیچدار اوغلو» در رابطه با روسیه انتقاد کرد
انتقاد اردوغان از مواضع ضد روسی قلیچدار اوغلو

انتقاد اردوغان از مواضع ضد روسی قلیچدار اوغلو

 

 

 «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه در گفت‌و‌گو با روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه نسبت به سخنان صریح «قلیچدار اوغلو» در رابطه با روسیه انتقاد کرد. 

 

 

اردوغان با مورد خطاب قرار دادن قلیچدار اوغلو گفت: «تو به پوتین حمله کردی، اما متاسفانه نمی‌توانم چنین چیزی را بپذیرم، چرا که ترکیه با روسیه روابط گرمی دارد که کمتر از رابطه آنکارا با آمریکا نیست».

اردوغان در این گفت‌و‌گو که از شبکه ۱۴ ترکیه پخش شد گفت: حجم تجارت خارجی ترکیه با روسیه بیشتر از حجم تجارت آن با آمریکا است.

 

وی ادامه داد: قلیچدار اوغلو پیش از رئیس‌جمهور شدن «جو بایدن» به او گفته بود که باید اردوغان را شکست داد، قلیچدار «ناتوان‌ و رقت‌انگیز» است، چرا که من بایدن را پیش‌تر از او می شناختم و با او دیدارهای خانوادگی داشته‌ام.

 

 

 

 

شناسه خبر : 7925
تاریخ : 1402/2/24 14:57:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/eFVA0q
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #رجب طیب اردوغان #انتخابات ترکیه ۲۰۲۳ #قلیچدار اوغلو #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.