آخرین اخبار
ارسال ۵ هزار اثر به جشنواره دانش‌آموزی «فصل انتظار»
رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز از ارسال پنج هزار اثر به نهمین جشنواره دانش‌آموزی فصل انتظار خبر داد و گفت: علی‌رغم شرایط خاص کشور مشارکت نسل جوان در این جشنواره بسیار قابل تقدیر بود

به گزارش نشریه دریا کنار 

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا عسگری، رئیس بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز در آیین اختتامیه نهمین جشنواره دانش‌آموزی «فصل انتظار» که صبح امروز، ۲۵ بهمن‌ماه در کانون امام علی(ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته جشنواره فصل انتظار به میزبانی استان سیستان‌وبلوچستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در چندماه گذشته دشمنان ایران اسلامی به‌دنبال جدا کردن نسل جوان و نوجوان از آموزه‌های دینی بودند، اما به لطف خداوند این جشنواره با قدرت به کار خود در مدارس البرز ادامه داد، گفت: حدود پنج هزار اثر به نهمین جشنواره دانش‌آموزی فصل انتظار ارسال شد و امروز ما از منتخبان این جشنواره و مربیان و فعالان مهدوی تقدیر به عمل می‌آوریم.

این مسئول هدف از برگزاری این جشنواره را آشنا‌ کردن دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها با فرهنگ مهدویت عنوان کرد و افزود: آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ مهدویت و انتظار؛ اثرات و برکات زیادی برای آنها در طول زندگیشان خواهد داشت و فرهنگ مهدویت ظرفیت امیدآفرینی دارد.

انتظار رفع تکلیف نیست

در ادامه سردار فتح‌اللهی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه انتظار رفع تکلیف نیست، بلکه فهم و اداری تکلیف انسان در هر زمانی است، افزود: هرکسی باید در زندگی تکلیف و وظیفه خود را بشناسد و به آن عمل کند. رابطه امام با هستی همچون رابطه جسم و روح است و امام روح تمام عوالم هستی است و هر آنچه در تمام هستی وجود دارد به مدد و عنایت امام معصوم است.

وی مهدویت را نسخه خداوند متعال برای زندگی بشریت دانست و توضیح داد: دشمنان در حال حاضر برای مقابله با فرهنگ مهدویت بسیار تلاش می‌کنند و می‌خواهند این فرهنگ را به‌ویژه برای نسل جوان کمرنگ کنند. امروز وظیفه ماست که برای آگاه‌سازی نسل جوان و دانش‌آموز قدم برداریم و نگذاریم دشمنان نقشه‌های شوم خود را عملیاتی کنند.

شناسه خبر : 5772
تاریخ : 1401/11/25 12:25:29
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/DciyDM
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #جشنواره دانش اموزی انتظار #فصل انتظار #نشریه دریا کنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.