گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
از ابتدای سالجاری؛ جابه‎ جایی ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل استان بوشهر
سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان بوشهر گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۳ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۸۲ نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه ‎جا شده‌اند که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۵ درصد بیشتر است.

عباس فرامرزی ادامه داد: جابه ‎جایی مسافران طی این مدت در قالب ۳۰۱ هزار و ۹۳ سفر (سرویس) بوده که در مقایسه با همین بازه طی سال قبل ۶۹ درصد افزایش دارد.
اخترشناس با بیان اینکه عمده مقصد سفرها با ناوگان حمل و نقل عمومی این استان به فارس، خوزستان و تهران بوده است، اضافه کرد: در سفرهای درون استانی نیز بیشترین مسافر به مقصد جم و کمترین هم مربوط به دیلم است.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای بوشهر اضافه کرد: در سال‎جاری ۷۱ درصد مسافران با اتوبوس، ۲۷/۵ درصد توسط مینی‌بوس و ۱/۵ درصد با سواری کرایه‎ای جابه‌جا شدند.
به گفته این مقام مسئول،۵۱ درصد بلیت‎های اتوبوس برون شهری در استان بوشهر به ‎صورت اینترنتی خریداری شده است.
فرامرزی با اشاره به فعالیت ۴۱ شرکت حمل و نقل مسافربری در استان تصریح کرد: هم اینک ۶ پایانه مسافربری و هزار و ۵۸۴ راننده در حال ارائه خدمات به مسافرین در استان هستند.
وی یادآور شد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکت های مسافربری یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا نسبت به شکایت آن‎ها در کمیسیون‎های تخلفات رسیدگی شود.

 
شناسه خبر : 13456
تاریخ : 1402/10/26 08:43:11
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/GBpY9q
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #راهداری #حمل و نقل جاده ای #جابجایی #مسافر #ناوگان حمل و نقل #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.