گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اسامي مراكز جمعيتي ۴ استان مستعد سيلاب اعلام شد
سازمان نقشه‌برداري كشور اسامي مراكز جمعيتي ۴ استان كه مستعد وقوع سيلاب مي باشند را شناسايي و به منظور پيشگيري از خسارات احتمالي جاني و مالي و در جهت "پيش آگاهي، كمك‌رساني" به مسئولان مديريت بحران كشور و استاني و همچنين گروه‌هاي امداد و نجات اعلام نمود.

در پي هشدار قرمز سازمان هواشناسي كشور مبني بر بارش شديد باران، وقوع سيلاب، طغيان رودخانه ها، آبگرفتگي گسترده و آبگرفتگي منازل در مناطق مستعد در استان‌هاي سيستان و بلوچستان، هرمزگان،كرمان و فارس در تاريخ يكشنبه ۲ مردادماه جاري، همچنين ميزان بالاي بارش تجمعي برگرفته از سايت جهاني windy؛ گروه كاري سيلاب كميته مديريت بحران سازمان نقشه‌برداري كشور، ذيل شوراي مديران اين سازمان بلافاصله در روز دوشنبه مورخ ۰۳/۰۵/۱۴۰۱ شروع به فعاليت كرده و اسامي مراكز جمعيتي (شهري و روستايي) در اين استان ها كه مستعد وقوع سيلاب مي­باشند را براساس بانك اطلاعات داده‌هاي مكاني كشور موجود در اين سازمان، شناسايي و به منظور پيشگيري از خسارات احتمالي جاني و مالي و در جهت پيش­آگاهي، كمك‌رساني به مسئولان مديريت بحران كشور و استاني و همچنين گروه‌هاي امداد و نجات در استان‌هاي سيستان و بلوچستان، هرمزگان، كرمان و فارس اعلام نمود تا با اتخاذ تدابير لازم از خسارات احتمالي ناشي از حوادث غيرمترقبه و مخاطرات آب و هوايي در اين مناطق كاسته شود.

شناسه خبر : 2574
تاریخ : 1401/5/4 08:23:08
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0J4iL8
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سيلاب #نقشه‌برداري #مديريت بحران كشور

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.