آخرین اخبار
استان بوشهر در شرارت رتبه آخر کشوری
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: وضعیت امنیتی استان در بسیاری از شاخص‌ها مانندکاهش نزاع و درگیری، شرارت و سرقت از جایگاه خوبی برخوردار است.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ سردار سوسنی در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار در نشست با فعالان رسانه‌ای استان با بیان قدردانی و نقش خبرنگاران در برقراری امنیت در جامعه گفت: در حوزه امنیت و نظم در جامعه به همراهی خبرنگاران نیاز است، چون می‌توانند با اطلاع رسانی و انعکاس اخبار درست بخشی از امنیت در جامعه را فراهم کنند.

وی همچنین در خصوص شاخص‌های امنیتی در استان بیان داشت: استان بوشهر در سرقت‌ها رتبه ۲۷ کشوری، سرقت مسلحانه رتبه ۱۳ کشوری و نزاع و درگیری جایگاه ۲۸ کشوری را دارد که ۹۹ درصد از درگیری‌ها به صورت فردی و فقط یک درصد گروهی است.

فرمانده انتظامی استان افزود: استان بوشهر یکی از استان‌های ترانزیت مواد مخدر است که یک تن و ۲۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، هزار و ۳۴۹ نفر دستگیر و ۶ دستگاه خودرو و موتور سیکلت هم توقیف شده است.

سردار سوسنی در ادامه به موضوع حجاب و عفاف هم اشاره کرد و گفت: در این موضوع ۳۸ هزار پیامک برای شهروندان ارسال شده که ۳۶ هزار مورد تمکین و فقط ۲ هزار و ۸۱ مورد برای مرتبه دوم تکرار و خودرو آن‌ها توقیف شده است.

وی برگزاری ۳۹ نمایشگاه عفاف و حجاب و تولید محتوا در فضای مجازی را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

سردار سوسنی گفت: ۲ هزار و ۷۸۱ بازدید از کافه‌ها و کافی شاپ‌ها انجام شده که ۱۰۱ مورد آن منجر به پلمپ یک هفته‌ای و ۴۵ پرونده هم تحویل مقامات قضائی شد.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب

   instagarm

  telegram

twitter.com/daryaaknar  twitter

  whatsapp

  facebook

  eitaa

  linkedin

شناسه خبر : 10063
تاریخ : 1402/5/15 11:03:47
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/rYcodX
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #شرارت #نزاع #درگیری #سرقت #پلیس #امنیت #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.