آخرین اخبار
استاندار بوشهر: 400 واحد مسکونی در استان بوشهر توسط اوقاف در حال ساخت است
محمدی‌زاده با اشاره به اختصاص اراضی اوقاف برای ساخت مسکن تصریح کرد: در این راستا اقدام و مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه در ساخت 100 واحد مسکونی در جم و 300 واحد در شهر بوشهر ستودنی است.

به گزارش دریاکنار، احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه، اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی مشترک هستند و این نشان می‌دهد رابطه تنگاتنگ انقلاب با اسلام حفظ شده و نظام اسلامی ایران در مسیر اسلام حرکت می‌کند.

وی دشمنی آمریکا، غربی‌ها و صهیونیست‌ها را با جمهوری اسلامی ایران مورد اشاره قرار‌ داد و بیان کرد: هر اتحاد و انسجام میان مسلمانان، دشمنان احساس خطر می‌کنند چون به ضرر آنها تمام می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه جبهه مقاومت فلسطین ضربات جبران‌ناپذیری به رژیم صهیونیستی وارد کرده است، خاطرنشان کرد: اسرائیل غاصب راه نجات ندارد و فروپاشی و نابودی آنها تسریع شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ابهت آمریکا در جهان را شکسته است، تصریح کرد: آمریکا رو افول و زوال است و حتی متحدین آنها دیگر با آمریکا همراهی نمی‌کنند.

وی اقتدار و ابهت جبهه مقاومت فلسطین را در جنگ با اسرائیل غاصب را برشمرد و بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی در اندیشه نیل تا فرات بود که انقلاب اسلامی تمام معادلات آنان به هم زد و برای نخستین‌بار جبهه مقاومت فلسطین در خارج از خانه با اسرائیل غاصب وارد جنگ شد و ضربات غیرقابل ترمیم بر آنان وارد کرده است.

استاندار بوشهر در ادامه یکی از سیاست‌های مهم سازمان اوقاف و امر خیریه را مولدسازی دانست و اضافه کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه خیریه در مولدسازی از جمله طرح پرورش ماهی در قفس و مشارکت در نهضت ملی اقدامات مهمی انجام داده که درخور تحسین است.

محمدی‌زاده با اشاره به اختصاص اراضی اوقاف برای ساخت مسکن تصریح کرد: در این راستا اقدام و مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه در ساخت 100 واحد مسکونی در جم و 300 واحد در شهر بوشهر ستودنی است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه در سفر رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به استان بوشهر اضافه کرد: یکی از بخش‌های این موافقت‌نامه اجرا طرح پرورش ماهی در نوار ساحلی استان بوشهر با ظرفیت 5 هزار تن در هر دوره وارد مدار فعالیت شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این تفاهم‌نامه و موافقت‌نامه دارای 12 بند است تأکید کرد: سازوکار لازم برای اجرایی شدن سایر بخش‌های این تفاهم‌نامه فراهم شود و با اجرا آنها تحول اساسی در حوزه‌های مختلف به ویژه طرح‌های اشتغال‌زایی و تولیدی ایجاد می‌شود.

محمدی‌زاده تقویت هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها، مساجد، کانون و مؤسسات قرآنی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: حمایت از این مجموعه‌ها سبب تقویت زیرساخت‌های مختلف و در نهایت نظام اسلامی می‌شود.

 

منبع: روابط عمومی استانداری بوشهر

شناسه خبر : 11950
تاریخ : 1402/8/2 07:38:47
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/IMpGXC
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #استاندار بوشهر #اراضی اوقاف #ساخت مسکن

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.