آخرین اخبار
استاندار بوشهر از حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها خبر داد و گفت: برای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و ارتقاء آن از همه راهکارها و ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.
به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بوشهر با گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: در 16 آذر 1332 به دستور نیکسون، معاون وقت رئیس جمهور آمریکا توسط رژیم منحوس پهلوی جمعی از دانشجویان ایرانی در دانشگاه تهران به جرم اعتراض مصلحت‌آمیز در زمینه وابستگی رژیم منحوس پهلوی و عدم توجه به مردم، به شهادت رسیدند.

وی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر را جزء مهمترین مراکز آموزش عالی دانست و بیان کرد: دانشجویان این دانشگاه معلمان آینده نزدیک جامعه اسلامی و تربیت‌کنندگان اصلی فرزندان آینده این مرز و بوم هستند.

استاندار بوشهر توجه به مطالبات و زیرساخت دانشگاه فرهنگیان را مورد تأکید قرار داد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه همواره دانشجو معلمان و دانشجویان دیگر رشته‌ها در مقاطع مختلف انقلاب نقش اساسی داشته‌اند، تصریح کرد: دانشجویان در پیروزی و دفاع از انقلاب اسلامی جایگاه مهمی داشته‌اند و در عرصه 8 سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن دانشجویان نقش اثربخش ایفا کرده اند.

استاندار بوشهر با اشاره به مطالبات ارائه شده از سوی نمایندگان دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر افزود: خدمات در حوزه اردوهای جهادی و فعالیت فرهنگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بوشهر درخور تحسین است.

محمدی‌زاده به مشکلات اساسی دانشگاه فرهنگیان بوشهر پرداخت و تصریح کرد: هیئت علمی بومی این دانشگاه یکی از موارد مهم است که تعداد اعضای هیئت علمی آن باید افزایش یابد.

وی از  شکل‌گیری یک هیئت علمی بومی در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برای باقی ماندن رسوب دانش در استان خبر داد و بیان کرد: با تحقق این مهم، زمینه ماندگاری این سرمایه‌های دانشی در استان بوشهر فراهم می‌شود.

استاندار بوشهر خوابگاه دانشجویی را از دیگر مطالبات دانشگاه فرهنگیان بوشهر دانست و اضافه کرد: برای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و ارتقا آن از همه راهکارها و ظرفیت‌ها استفاده می‌شود تا وضعیت این مرکز آموزش عالی بهبود یابد.
 

 
شناسه خبر : 12835
تاریخ : 1402/9/19 10:57:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FZsQUn
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #استاندار بوشهر #دریاکنار #احمد محمدی‌زاده

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.