آخرین اخبار
استاندار بوشهر؛ بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن خود مالکی تسریع کنند
احمد محمدی زاده (استاندار بوشهر) در حاشیه نشست شورای مسکن با تاکید بر لزوم همکاری موثرتر بانک ها در پرداخت تسهیلات خودمالکی با تقدیر از بانک ملت و تجارت استان در پرداخت تسهیلات اظهار داشت: این دو بانک در تسهیلات مسکن در استان پیشرو هستند و از سایر بانک ها نیز می خواهم ضمن الگوبرداری از بانک ملت و تجارت استان، عقب ماندگی خود را جبران کنند.

به گزارش دریاکنار، استاندار بوشهر ابراز داشت: جلسه آینده شورای مسکن، دو هفته آینده برگزار می شود و دستگاه ها و بانک هایی که عملکرد مناسبی در بحث مسکن داشته باشند، تقدیر و مدیرانی که عملکرد ضعیفی داشته باشند توبیخ کتبی شده و توبیخ‌ها و تقدیرنامه ها، به عالی ترین مقام سطح وزارتی اعلام می شود.

محمدی زاده با اشاره به اصلاح روند واگذاری زمین گفت: در شهرستان ها با تولیت بنیاد مسکن، کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید و هنرمندان و سایر اقشاری که درخواست عمده دارند، کمیته واگذاری زمین تشکیل و هر روز گزارش عملکرد ارائه شود.

وی افزود: فرماندار هر شهرستان نیز در پایان هر روز موظف به اعلام گزارش است.

استاندار بوشهر یادآور شد: در مرکز استان نیز این کمیته با تولیت راه و شهرسازی تشکیل و
نمایندگان کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید، بنیاد مسکن و هنرمندان و سایر اقشار عمده در راه و شهرسازی مستقر و گزارش کار ارائه کنند.

 

منبع: روابط عمومی استانداری بوشهر

 
شناسه خبر : 13309
تاریخ : 1402/10/18 09:26:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/jbmrkx
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #استاندار بوشهر #بانک #پرداخت #تسهیلات #مسکن #خود مالکی #شورای مسکن #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.