آخرین اخبار
استاندار بوشهر:رژیم صهیونیستی در آستانه نابودی کامل است
استاندار بوشهر گفت: همانگونه که رژیم پهلوی از بین رفت، رژیم صهیونیستی نیز در آستانه نابودی کامل است.

به گزارش دریاکنار، احمد محمدی زاده در آئین نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس بوشهر با اشاره به رویدادهای مهم ۱۳ آبان اظهار داشت: در ۱۳ آبان ۱۳۴۲، رژیم منحوس پهلوی، حضرت امام خمینی (ره) را به ترکیه تبعید کرد.

وی افزود: از دلایلی که امام را تبعید کردند این بود که حضرت امام (ره) به رژیم پهلوی در همدستی با صهیونیست‌ها و حمایت شاه از این رژیم غاصب انتقاد می کرد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) نسبت به حضور یهودی ها و صهیونیست ها در ایران و حمایت رژیم پهلوی از آنها، هشدار داد که منجر به تبعید امام راحل شد.

محمدی زاده بیان کرد: دومین رویداد مهم مربوط به ۱۳ آبان ۱۳۵۷ است که دانش آموزان در اعتراض به جنایات رژیم پهلوی در دانشگاه تهران تجمع کردند و توسط سفاکان پهلوی به خاک و خون کشیده شدند که ۲ دانش آموز شهید و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان نسل اول انقلاب در برابر جنایات پهلوی ایستادند و به همین دلیل روز ۱۳ آبان به نام روز دانش آموز نامگذاری شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سومین رویداد مربوط به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) است گفت: حضرت امام (ره)، لانه جاسوسی آمریکا را به عنوان یک غده سرطانی تشخیص داده بود و اگر این لانه تسخیر نمی شد، مثل سرطان همه جا را در بر می گرفت.

محمدی زاده ابراز داشت: این لانه جاسوسی در واقع محلی برای توطئه علیه نظام اسلامی بود و با اقدام انقلابی دانشجویان و حمایت رهبر کبیر انقلاب، بساط این لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ برچیده شد.

وی افزود: همانگونه که رژیم پهلوی، از بین رفت، رژیم صهیونیستی نیز در آستانه نابودی کامل است و نسل آینده شاهد نابودی شیطان بزرگ نیز خواهند بود. ‌

استاندار بوشهر با اشاره به نقش دانش آموزان در نابودی رژیم پهلوی گفت: امروز نیز دانش آموزان باید هوشیار باشند و در برابر توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرده و از نظام اسلامی پشتیبانی کنند.

محمدی زاده خاطر نشان کرد: استان بوشهر ۴۷۱ دانش آموز شهید و ۱۱۱ معلم شهید تقدیم کرده و دانش آموزان عزیز که آینده سازان کشور هستند از این شهدای والامقام الگوبرداری کنند تا شاهد اعتلای بیش از پیش کشور در تمام عرصه ها باشیم.

 

منبع: روابط عمومی استانداری بوشهر

 
شناسه خبر : 12228
تاریخ : 1402/8/14 06:12:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hGyJmx
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #استاندار بوشهر #رژیم صهیونیستی #۱۳ آبان #زنگ استکبارستیزی #مدارس بوشهر #روز دانش آموز

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.