آخرین اخبار
استاندارِ بوشهر و هشت مشاورش
💬قسمت اول: *-علیرضا تقوی‌نیا* / مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان 🔖 مجموعه هشت *قسمتی استاندار بوشهر و هشت مشاورش* تصمیم دارد کلیات وجودی مشاورین استانداران، کارآیی ایشان و نقش آنها در عملکرد استاندار را مورد بحث و بررسی و تجزیه تحلیل قرار دهد.

🔖 برای شروع مشاور امور جوانان استاندار را که بایستی از دیدگاه های مردم و نیازهای آنها باخبر بوده و به خوبی مشکلات و نیازهای جوانان را بشناسد مورد ارزشیابی قرار می دهیم.

🔖علیرضا تقوی نیا که خود را خادم آل علی (ع)، دانشجوی دکتری علوم سیاسی دانشگاه تهران و کارشناس مسائل غرب آسیا معرفی کرده است در آبان ماه ۱۴۰۰ بعنوان مشاور امور جوانان استاندار منصوب شد.

 

🔖اما متاسفانه از زمان انتصاب تاکنون هیچگونه اقدام شایسته ای برای این حوزه رقم نزده است، برخی ایشان را ناتوان قلمداد می نمایند، اما نظر تکمیلی ما براین اصل استوار است که ایشان برای این حوزه بدترین انتخاب بوده اند چرا که علاقه مندی ایشان علوم سیاسی و تحلیل های فرا منطقه ای می باشد (همانگونه که در معرفی خود بیان نموده است) 

 

🔖 به عبارت ساده تر استاندار بوشهر در انتخاب خود آن چنان که باید و شاید دقت عمل نداشته یا اینکه مبنای ایشان صرفا معرفی یک فرد بوده و ماهیت و علاقه مندی وی به آن حوزه از درجه اهمیتی بسیار ناچیز برخوردار می باشد که در اینصورت استاندار ابتدا به ساکن جوانان استان را کلا نادیده گرفته و دوم اینکه نسبت به خود ظلم عظیمی وارد نموده اند، چرا که در بسیاری از موارد انتخاب نکردن بسیار با ارزش تر از انتخابی بیهوده می باشد.

 

🔖بعبارت ساده تر علیرضا تقوی نیا به عنوان مشاور امور جوانان می بایست به نیازهای جوانان اشراف داشته باشد، اما متاسفانه آنچنان که به نظر می رسد و با توجه به مواردی که به اشارت رفت، فقط به دنبال امور مورد علاقه خودش است و به جای اینکه به مشکلات و نیازهای جوانان تسلط یابد و کمک حال استاندار باشد، به شیوه هایی برای جذب فالوور برای اینستاگرام و تلگرام خودش فکر می کند. 

 

🔖استاندار بوشهر نیز به نظر می رسد که به جای اینکه تامین نیازهای جوانان را در اولویت قرار داده و به مشکلات ایشان بپردازد، فقط به دنبال ایجاد رپورتاژ خبری و انتشار حرفهای قشنگ به رسانه ها است. (نمونه: توصیه به مجموعه های دیگر جهت جذب نخبگان درحالی که خود از سیل عظیم نخبگان در زیر مجموعه خود استفاده نکرده است)

 

🔖 در حالی که مدیریت ارشد استان می توانست با انتخابهای شایسته و ارائه توجهات لازم به مشاورانش از اعتماد بیشتر مردم بهره مند گردد و به نوبه خود به توسعه و رشد استان کمک کند.

 

🔖در جمع بندی خود اعلام می داریم، ضعف عملکردی مشاوره امور جوانان استاندار در حد بسیار پایینی به گردن جوان خوش فکر و با تحصیلات عالیه (علیرضا تقوی نیا) می باشد و حد عظیمی از این فرآیند اشتباه بر گردن شخص استاندار، بابت انتخاب اشتباه و عدم ارائه قدرت مانور لازمه به مشاورین می باشد.

 

┅┅❅❁❅┅┅┅

 

🔖یاری گر دریاکنار باشید؛

 

مجموعه رسانه ای دریاکنار تصمیم دارد گزارش جامعی از میزان تاثیر گذاری مشاورین مدیریت ارشدِ استان تحت عنوان: *استاندارِ بوشهر و هشت مشاورش* در هشت قسمت آماده و ارائه نماید.

 

🔖بزرگوارانی که در تکمیل اطلاعات این بخش می توانند یاری گر دریاکنار باشند، کلیات مدنظر خود را درخصوص *هشت مشاور استاندار* (درج شده در ذیل)، می توانند از طریق شماره 

 

۰۹۱۱۴۳۹۵۳۴۷

 

با ما در میان بگذارند...

 

 

*-اسماعیل بازدار* / مشاور استاندار بوشهر خود در امور اهل سنت

 

 

*-حیدر عباس‌زاده* / مشاور استاندار بوشهر در امور انتظامی و امنیتی

 

 

*-روح الله اسماعیلی* / مشاور استاندار بوشهر در امور مردمی سازی دولت

 

 

*-عبدالحسن بهرامی* / مشاور استاندار در امور فناوری و شرکت های دانش بنیان

 

 

*-علیرضا تقوی‌نیا* / مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان

 

 

*-علیرضا یزاف* / مشاور استاندار در ترویج فعالیت های قرآنی

 

 

*-موسی کمالی* / مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت

 

 

*-یوسف دشتی* / مشاور استاندار بوشهر در امور ایثارگران

 

شناسه خبر : 7986
تاریخ : 1402/2/26 16:06:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/8VieFR
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #استاندار #مشاور #علیرضا تقوی نیا #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.