گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
استاندار بوشهر : چاه‌های کشاورزی غیرمجاز استان بوشهر تعیین تکلیف شود
استاندار بوشهر با بیان اینکه مصرف آب از طریق چاه‌های غیرمجاز کنترل شده نیست گفت: لازم است هرچه سریعتر چاه‌های غیرمجاز کشاورزی استان بوشهر تعیین تکلیف شود.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در جلسه کارگروه الگو کشت در استان بوشهر نقش مهم مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در هر برنامه و طرحی که با مشارکت مردم اجرایی شود میزان موفقیت آن قابل توجه است و مشکلات بزرگ با کمک و همکاری مردم حل و فصل می‌شود.

وی به طرح الگوی کشت پرداخت و با بیان اینکه فعالیت این مهم سال گذشته در دشت شبانکاره قابل قبول بود گفت: در این دشت حجم قابل توجهی از اراضی تحت کشت محصولات جالیزی کاهش یافت و کشت گندم افزایش یافت.

استاندار بوشهر باتأکید بر تدوین جدول الگوی کشت شهرستان‌های استان بوشهر افزود: در این جدول باید همه موارد از جمله درآمدزایی، بهره‌وری، جایگزین کشت و آموزش کشاورزان مورد توجه قرار گرفته شود.

محمدی‌زاده دسته‌بندی محصولات کشاورزی تحت پوشش الگوی کشت را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در اجرایی شدن طرح الگوی کشت سیاست‌های تشویقی و تنبیهی باید مورد توجه قرار گرفته شود.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح الگوی کشت در 4 شهرستان دیر، دشتستان، دشتی و جم گفت: اقدامات ترویجی و آموزشی هر شهرستان بر اساس کشت نوع محصول تدوین و اجرایی شود.

استاندار بوشهر یکی از سیاست‌های مهم الگوی کشت را بهره‌وری مطلوب از آب کشاورزی دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه مصرف آب از طریق چاه‌های غیرمجاز کشاورزی کنترل شده نیست لازم است هرچه سریعتر این چاه‌ها تعیین تکلیف شود.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب

   instagarm

  telegram

twitter.com/daryaaknar  twitter

  whatsapp

  facebook

  eitaa

  linkedin

شناسه خبر : 11103
تاریخ : 1402/6/27 05:44:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/nXZayz
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #استاندار بوشهر #تعیین تکلیف #چاه‌های غیرمجاز کشاورزی #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.