گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
استاندار بوشهر : ۱۲ جایگاه توزیع فرآورده های نفتی در مسیرهای بین راهی استان تکمیل می شود
استاندار بوشهر گفت: ۱۲ جایگاه توزیع فرآورده های نفتی در مسیرهای بین راهی استان، نیمه تمام است که تکمیل این مراکز و جایگاه ها باید در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش دریاکنار، احمد محمدی‌زاده در نشست با مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با قدردانی از خدمات مدیر قبلی پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر برای علی رضا برازجانی، مدیر جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

وی با تأکید بر توجه مطالبات مردم و خدمات‌رسانی مطلوب به آنان افزود: خدمات رسانی مطلوب به مردم از رسالت و مأموریت‌های مدیران دستگاه های اجرایی و اداری است و در این راستا از هیچ کوششی نباید فروگذاری شود.

وی با اشاره به نیمه تمام بودن برخی از جایگاه‌های توزیع فرآورده های نفتی در نقاط مختلف استان بوشهر بیان کرد: اکنون ۱۲ جایگاه توزیع فرآورده های نفتی در مسیرهای بین راهی استان بوشهر نیمه تمام است که تکمیل این مراکز و جایگاه‌ها باید در دستور کار قرار داده شود.

استاندار بوشهر پیشرفت فیزیکی برخی از جایگاه‌های توزیع فرآورده نفتی نیمه تمام را ۹۰ درصد دانست و افزود: در فعال و وارد مدار شدن این جایگاه‌ها تسریع شود.

محمدی‌زاده توسعه جایگاه‌های CNG را نیز مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: توسعه این جایگاه‌های سوخت در استان بوشهر یک ضرورت است.

وی با اشاره به تولید و توزیع ۷۵ درصد گاز کشور از پالایشگاه‌های مستقر در استان بوشهر تأکید کرد: با این ظرفیت، نباید این استان در جایگاه‌های سوخت CNG کمبود داشته باشد.

 

منبع: روابط عمومی استانداری بوشهر

شناسه خبر : 12207
تاریخ : 1402/8/13 10:07:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/NWi1lv
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #استاندار بوشهر #جایگاه #توزیع #فرآورده های نفتی #بین راهی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.