گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
استعفای معاون عمرانی استاندار مازندران
رضا علیخانی معاون عمرانی استاندار مازندران امروز استعفای خود را تقدیم وزیر کشور کرد.

از صبح امروز خبر استعفای رضا علیخانی  معاون عمرانی استاندار مازندران در فضای مجازی دست به دست شده است.

فعالان سیاسی و انتخاباتی مازندران خبر دادند که رضا علیخانی معاون عمرانی استاندار مازندران از چهره‌های غرب استان در نخستین روز زمان استعفای مدیران برای ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی، استعفای خود را به وزیر کشور تقدیم کرد و از ساختمان سفید خیابان انقلاب ساری خداحافظی کرد.

علیخانی هفته گذشته در دیدار مردمی در دفتر استانداری غرب مازندران در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که برنامه‌ای برای انتخابات ندارد اما استعفای امروز معاون عمرانی استاندار مازندران شائبه‌های زیادی را در اذهان عمومی ایجاد کرده است.

وی پس از استعفا از پست معاونت عمرانی استانداری، هنوز درباره کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام نظر رسمی نکرده است اما عصر امروز در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های استان شایعه شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را رد و دلیل استعفای خود را شخصی اعلام کرد.

علیخانی تاکید کرد که موضوع استعفای خود را با استاندار مازندران و وزیر کشور مطرح کرده و با اخذ موافقت این دو مسؤول از این سمت استعفا داده است.

باید ببینیم تا با شروع ثبت‌نام کاندیدا در انتخابات مجلس شورای اسلامی نامی از علیخانی برده می‌شود یا نه، هرچند طی روزهای گذشته تغییرات در بدنه دولت در مازندران شروع شده است.

به گزارش فارس، طی روزهای گذشته حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از مسؤولیت خود استعفا و دلیل این کار را اعلام نکرد.

شناسه خبر : 8639
تاریخ : 1402/3/18 13:24:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3DA0B8
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #استعفا #معاون #عمرانی #استاندار مازندران

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.