آخرین اخبار
استقبال بی نظیر از سومین فستیوال موسیقی کوچه (بندر بوشهر)
به قلم: رقیه قدیمی نوران (دبیر کمیته بانوان) این شبها بوشهر سرشار از نشاط، موسیقی و پایکوبی ست چرا که فستیوالی بسیار پرشور و مردمی با اجرای موسیقی‌های اقوام مختلف ایرانی و کشورهای همجوار فارسی زبان و برنامه‌های متنوع فرهنگی تحت عنوان سومین فستیوال موسیقی کوچه از ۲ الی ۸ اسفند ۱۴۰۲ در عمارت حاج رئیس التجار بوشهر در حال برگزاری می باشد.

این فستیوال هفت شب ادامه دارد و هر ساله برگزار می گردد و مهم ترین علت استقبال بی نظیر از آن، مردمی بودن و فقدان حضور مسئولین در آن است.

همگان جشنواره ها، سمینارها و کنفرانس های متنوع با هزینه های گزاف را شاهد بوده ایم که مسئولین آن چنانی در آن حضور پیدا می کردند، اما استقبال مردمی در حداقل ترین حالت ممکنه صورت می پذیرفت.

اما در این فستیوال چه راز و رمزی نهفته است که غوغا بپا کرده است؟ مطمئنا تنها عامل آن مردمی بودن و حضور انسانهای صادق و عاری از نیرنگ و ریا در کنار هم می باشد.

پیر و جوان، زن و مرد، دختر و پسر، همه و همه در این فستیوال، موسیقی جنوبی، بندری و ایرانی را در عالی ترین حالت ممکن شنوا هستند.

ضمن تشکر از عوامل برگزاری این مراسم، به هموطنان عزیز پیشنهاد می‌کنم این فستیوال ارزشمند را از دست ندهند.

 

 

 

شناسه خبر : 14168
تاریخ : 1402/12/6 06:28:08
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/alKc76
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فستیوال #موسیقی #کوچه #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.