گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
استقبال دانشجویان افغانستانی از دانشگاه های ایرانی
یک دریچه جدید بازشده است و برخی از دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه شهید بهشتی، پیام نور و دانشگاه تهران برای پذیرش دانشجویان افغانستانی اعلام آمادگی کردند

استقبال دانشجویان افغانستانی برای حضور در دانشگاه های ایران 

 

به طور کلی روال کار تا کنون برای پذیرش دانشجویان افغانستانی به صورت عادی، بدین روش بوده که برای این دانشجویان آزمون برگزار شده و پس از قبولی در آزمون این دانشجویان مدارک خود را ارائه می‌کردند و پس از ارزیابی مدارک تحصیلی با پرداخت شهریه در دانشگاه‌های داخل کشور مشغول به تحصیل می‌شدند.

 

 

قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل در این خصوص گفت: در حال حاضر با توجه به مشکلاتی که برای دانشجویان دختر افغانستانی ایجاد شده، یک دریچه جدید بازشده است و برخی از دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه شهید بهشتی، پیام نور و دانشگاه تهران برای پذیرش این دانشجویان اعلام آمادگی کردند.

 

از روزی که دانشگاه‌های داخل برای پذیرش این دانشجویان اعلام آمادگی کرده اند، تقاضاها بسیار زیاد است و دائم با دانشگاه‌های مذکور تماس برقرار می‌شود و با توجه به حجم بالای تماس‌ها این موضوع باید مدیریت شود.

 

 

شناسه خبر : 5500
تاریخ : 1401/11/8 12:29:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/G8uuma
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #دانشگاه #دانشجویان افغانستانی #دانشگاه هاب ایران #صنعتی شریف #دانشگاه امیرکبیر #علامه طباطبایی #شهید بهشتی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.