گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
استقبال و تجلیل برازجانی ها از علیرضا بخت تکواندوکار پارالمپیک پاریس
طی مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ، مسئولان شهر برازجان و اقشار مختلف مردم از علیرضا بخت تکواندو کار دارنده مدال برنز پارالمپیک پاریس در برازجان استقبال و تجلیل شد.

به گزارش  دریاکنار به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛طی مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ، مسئولان شهر برازجان و اقشار مختلف مردم از علیرضا بخت تکواندو کار دارنده مدال برنز پارالمپیک پاریس در برازجان استقبال و تجلیل شد.

این آئین که شامگاه دوشنبه 19 شهریورماه برگزار شد در ابتدا از بدو ورود به برازجان در میدان شهدای خلیج فارس (غضنفرالسلطنه) تا میدان دژ بصورت کاروان خودرویی و موتوری مورد استقبال قرار گرفت سپس در میدان شهید چمران(دژ) طی مراسمی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

در این مراسم که توسط ستادی مردمی برنامه ریزی و تدارک دیده شده بود مدیر کل ورزش و جوانان استان، شهردار برازجان، اعضای شورای اسلامی شهر برازجان، جمعی از مسئولان شهرستان دشتستان و اقشار مختلف مردم به خصوص علاقمندان به ورزش حضور پرشوری داشتند.

در این مراسم ضمن اجرای برنامه فرهنگی و هنری شاد، با اهداء لوح تقدیر، حلقه گل و هدایای مختلف افتخار آفرینی این ورزشکار پارالمپیکی شهر برازجان پاس داشته شد.

شناسه خبر : 16957
تاریخ : 1403/6/20 13:45:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/wm4VkB
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها #اداره کل ورزش و جوانان

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.