آخرین اخبار
اصلاح و نوسازی بیش از ۹ کیلومتر شبکه آبرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر/ پنج پروژه آبرسانی در استان بوشهر عملیاتی شد
ابوالحسن عالی در تشریح این خبر اظهار داشت: پروژه نخست اجرا شده شامل اصلاح و نوسازی شبکه آب در روستاهای بخش مرکزی شهرستان دشتستان به طول سه کیلومتر است.

وی بیان کرد: این پروژه با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شده و اکنون با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا است.

عالی ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی پروژه خط انتقال ۲ و ۳ استان بوشهر به قطرهای ۹۰۰ و ۵۰۰ میلیمتر به طول ۲۰۰ متر با رویکرد پایداری و جلوگیری از هدررفت آب شرب دومین پروژه آبرسانی استان بوشهر به شمار می رود.

وی اضافه کرد: همچنین با رویکرد رفع تنش آبی در شهر نخل تقی عسلویه عملیات توسعه خط انتقال به طول بیش از یک کیلومتر در شهر نخل تقی شهرستان عسلویه اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی نوسازی و اصلاح پنج کیلومتر از شبکه توزیع آب این استان در شهرهای بوشهر، برازجان و خورموج با ۵۸ میلیارد ریال از دیگر پروژه شرکت آبفا استان بوشهر محسوب می شود.

عالی افزود: با هدف رفع تنش آبی دیرینه در شهرها و روستاهای استان بوشهر پروژه های ارزشمندی در شهرها و روستاهای استان بوشهر اجرایی شده که اتمام آنها نویدبخش بهبود چشمگیر آبرسانی در استان است.

وی عنوان کرد: استان بوشهر در عبور موفق از پیک مصرف آب شرب در تابستان اخیر شرایط بسیار خوبی تجربه کرد که با تدابیر پیش بینی شده وضعیت استان در تابستان آینده به مراتب بهتر از تابستان امسال خواهد بود.

شناسه خبر : 11927
تاریخ : 1402/8/2 05:52:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4QjNCO
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #اصلاح #نوسازی #ابوالحسن عالی #شبکه آبرسانی #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.