گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اطلاعیه وزارت کشور درباره‌ فعالیت دو تشکل سیاسی
دفتر امور سیاسی وزارت کشور در اطلاعیه‌ای فعالیت دو تشکل «جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه» و «ایران قوی» را غیرقانونی اعلام کرد.

در اطلاعیه روز دوشنبه دفتر امور سیاسی وزارت کشور آمده است: با توجه به ضرورت قانونمند فعالیت‌های سیاسی با توجه به قانون «فعالیت احزاب و گروههای سیاسی» ۱۳۹۴ و نقش کمیسیون ماده ۱۰ احزاب به عنوان نهاد فراقوه ای ناظر بر این فعالیت‌ها و با عنایت به اطلاع رسانی‌های مستمر دبیر کمیسیون در خصوص آخرین وضعیت تاسیس، کسب مجوز و ... احزاب، نظر به اینکه مکررا در خصوص فعالیت غیرقانونی برخی افراد با عناوین ناصحیح و بدون مجوز با ادعای فعالیت حزبی در استانها به وزارت کشور گزارش واصل شده است (نظیر: مکاتبات با استانداری و دستگاههای اجرایی، برگزاری جلسات حزبی، تاسیس دفاتر حزبی به شکل غیرقانونی و ...)، به آگاهی می‌رساند: جبهه و ائتلافی تحت عنوان «جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه» و همچنین حزب «ایران قوی»، فاقد هرگونه مجوز فعالیت از کمیسیون احزاب بوده و بنابراین فعالیت آنها غیرقانونی است.

 
شناسه خبر : 12362
تاریخ : 1402/8/23 05:20:53
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fikcsi
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #وزارت کشور #تشکل سیاسی #ایران قوی #جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.