آخرین اخبار
اعضای داعش در پاکستان دستیگر شدند
اعضای داعش مرتبط با طالبان در پاکستان دستگیر شدند

 عضو داعش در پاکستان دستگیر شدند

 

 

به گزارش دریا کنار به نقل از شبکه‌های خبری پاکستان، این عملیات درحالی انجام می‌شود که هفته اخیر عناصر تروریستی داعش خوراسان با مشارکت با گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان چند فقره عملیات در شمال غرب این کشور انجام دادند که منجر به کشته و زخمی شدن ۱۰ نفر از نظامیان و غیرنظامیان شد.

 

طالبان پاکستانی همچنین مسوولیت حمله به پالایشگاه میعانات گازی در شهر «هنگو» واقع در شمال غرب پاکستان در نزدیکی مرز افغانستان را نیز برعهده گرفت که طی آن شش نفر از ماموران امنیتی جان خود را از دست دادند.

 

شبکه های خبری پاکستان اعلام کردند در عملیات نیروهای اطلاعاتی در مناطق مختلف ایالت پنجاب ۱۲ نفر از عناصر تروریستی وابسته به داعش بازداشت شدند و دو نفر از این تروریست‌ها که در برخی حملات گروه تحریک طالبان مشارکت داشتند، طی درگیری با نیروهای امنیتی کشته شدند.

 

 

 

 

شناسه خبر : 8299
تاریخ : 1402/3/7 11:21:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/oBhc4u
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #دستگیری اعضای داعش #پاکستان #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.