آخرین اخبار
اعلام راه‌یافتگان مرحله کشوری بخش معارف و مرحله دانشگاهی بخش آوایی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت
مسئول دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اسامی راه‌یافتگان مرحله کشوری در بخش معارف و نتایج برگزاری آزمون مرحله دانشگاهی بخش آوایی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت اعلام شد .

به گزارش دریاکنار و نقل از مفدا بوشهر، رقیه جمیری اذعان داشت: نظر به اعلام نتایج بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت از بین افراد شرکت کننده در بخش دانشگاهی جشنواره، ۸۰ نفر اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان موفق به راه‌یابی به مرحله کشوری بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت در بخش معارف شدند.
اسامی راه‌یافتگان مرحله کشوری بخش معارف بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت
وی افزود: این بخش از جشنواره در ۱۶ عنوان کتابخوانی برگزار شد و راه یافتگان به مرحله کشوری می‌بایست ۸۰ درصد امتیاز (۱۲۰ از ۱۵۰) این آزمون را کسب می‌کردند.
جمیری بیان داشت: با توجه به اعلام زمانبندی بخش‌های مختلف جشنواره مذکور از طرف وزارت بهداشت، آزمون مرحله کشوری بخش معارفی در روزهای سوم و چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود و کلیه راه یافتگان به مرحله کشوری منابع بخش کشوری را از طریق سایت جشنواره مذکور می‌توانند دریافت نمایند و اسامی راه‌یافتگان مرحله کشوری بخش معارف بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت در انتهای این رویداد خبری در قالب مصور قابل رویت می‌باشد.
مسئول دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: همچنین با افتخار اعلام می‌گردد که کاروان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این دوره از مسابقات در بخش معارف توانسته است نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته باشد که این امر بی‌شک به دلیل تلاش خستگی ناپذیر و پیگیری‌های مستمر اعضای فرهیخته دبیرخانه دانشگاهی از جمله سفیران دانشجو و رابطین شبکه‌ها و بیمارستان‌ها و همکاران ستادی و همکاران در بخش فرهنگی به ویژه سارا سبک خیز (کارشناس فرهنگی) نیز امکان پذیر بوده است.
نتایج برگزاری آزمون مرحله دانشگاهی بخش آوایی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت
مسئول دبیرخانه دانشگاهی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: رقابت معنوی در آزمون بخش آوایی با حضور ۱۲۱ نفر از شرکت کنندگان اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان در رشته‌های حفظ (یک جزء و ۳ جزء ۵ جزء ۱۰ جزء ۲۰جزء ۳۰ جزء)، صحیح خوانی قرآن، صحیح خوانی نماز، حفظ سوره حشر و همچنین داوری سایر رشته‌های آوایی دیگر هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری آثار ارسال شده در رشته‌های ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، مداحی و دعا و مناجات خوانی در دو بخش خواهران و برادران، روز چهارشنبه ۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور دوران برتر استانی عبدالله محبوبی و محمد جماله (در بخش برادران) و شریف زادگان و یادگاری (در بخش خواهران) برگزار شد.
جمیری اذعان داشت: در این بخش از جشنواره از هر سه گروه دانشجویان، کارکنان و اساتید، نفرات اول هر بخش به مرحله کشوری راه پیدا کرده‌اند که در مجموع ۲۷ اثر جهت داوری مرحله مقدماتی کشوری به دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال می‌شود.

شناسه خبر : 14570
تاریخ : 1402/12/27 12:07:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/d35law
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #جشنواره قرآن و عترت #معارف #بخش آوایی #راه‌یافتگان مرحله کشوری #دانشگاه علوم پزشکی #استان بوشهر #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.