گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
افتتاح سه مجتمع بین راهی بوشهر در دهه فجر
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افتتاح سه واحد مجتمع خدمات رفاهی و بین راهی در دهه فجر خبر داد

افتتاح سه مجتمع بین راهی بوشهر در دهه فجر

 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افتتاح سه واحد مجتمع خدمات رفاهی و بین راهی در دهه فجر خبر داد.

 

سید طالب لواسانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین راهی در کیلومتر ۱۰ محور بوشهر- خورموج، نرسیده به سه راهی گادویی تنگستان و کیلومتر ۴۵ محور گناوه- شبانکاره واقع شده اندکه برای هرکدام ۱۰ میلیارد تومان بوسیله بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است و زمینه اشتغال مستقیم ۳۰ نفر را فراهم آورده است.

 

به گفته وی، برای احداث رمپ‌های ورودی و خروجی و تابلوی راهنمای این مجتمع ها، ۱۸ میلیارد ریال از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هزینه شده است.

 

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: استان بوشهر داری ۲۳ مجتمع خدمات رفاهی در حال بهره‌برداری است و ۲۱ مجتمع خدمات رفاهی نیز در حال ساخت می‌باشد. علاوه بر این، ۱۴ مجتمع دیگر نیز در حال استعلام و جانمایی است.

 

لواسانی گفت: این مجتمع‌های خدمات رفاهی وبین راهی با نگاه ویژه دولت سیزدهم، همت بخش خصوصی و حمایت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در سالگرد انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

 

 

شناسه خبر : 5239
تاریخ : 1401/10/25 10:01:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/asyJxY
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #بوشهر #افتتاح طرح دولتی #ده فجر #اجتماعی #دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.